Skip to main content
Ik heb een nog lopend contract bij T-mobile, einddatum 17-09-2014 en stap dan over naar Simyo.

Nu  is  nummerbehoud aangevraagd maar al 3 keer afgewezen, 2 keer vanwege datum, de 1e aanvraag was een datum waarop het contract nog niet was verlopen.

2e aanvraag voor overzetting per 18 september, deze werd ook afgewezen en de 3e keer komen telefoonnummer en simkaartnummer niet overeen.

Nu probeer ik het een vierde keer te wijzigen, er staan automatisch al het telefoonnummer(dat is goed) en simkaartnummer in maar daarvoor moeten nog 6 cijfers. wanneer ik die dan invul totaal 19 cijfers en op de knop aanvragen klik krijg ik de melding:

Telefoonnummer en simkaartnummer zijn hetzelfde als de eerder doorgegeven foutieve nummers, graag juiste gegevens invullen.

Meermaals geprobeerd maar ik kom niet verder. Wat gaat er fout?



Marian
Hoi Marian49,



Welkom op het forum :)



Wat vervelend dat de aanvraag voor nummerbehoud zo vaak is afgewezen 😞 Het lijkt erop dat het nu niet meer goed gaat in je Mijn Simyo omgeving. Als je zeker weet dat alle gegevens kloppen, stuur dan een e-mail naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]. De afdeling nummerbehoud zal een nieuwe aanvraag voor je doen 🙂 Geef in je e-mail je tijdelijke én het telefoonnummer dat je wilt behouden aan, het simkaartnummer en de datum waarop je contract beëindigd. Als je huidige contract al is verlopen, geef dan als gewenste overstapdatum 'z.s.m.' aan :)



Laat je even weten of het nu wel is gelukt?

Reageer