Skip to main content
Hallo,



Ik ben onlangs overgestapt van Tele2 naar Simyo (Sim Only abonnement). Mijn abonnement van Tele2 is vandaag (1 oktober 2018) afgelopen en het overzetten van mijn nummer gebeurt pas op 18 okt. 2018. Aangezien dit voor mij niet goed uitkomt, vroeg ik mij af of ik de overzetdatum het kan vervroegen.



Groetjes,

Jasmine
Hi Jasmine,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik snap dat je zo snel mogelijk bij ons wil starten! 😃 Ik zie dat je je aansluiting hebt aangevraagd rond 15 september. Het verzoek is toen goedgekeurd door Tele 2 op de 18e. Je hebt altijd een maand opzegtermijn bij je oude provider, waardoor je vanaf de 18e je oude nummer bij ons kunt gebruiken. Helaas valt dat niet te vervroegen. Sorry!



De 18e is al bijna 🙂 Tot die tijd kun je nog gewoon je Tele 2 aansluiting gebruiken, dat is het mooie aan nummerbehoud: het gaat altijd om een soepele overgang.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Jihane

Reageer