.

Beantwoord

Nummerbehoud vervroegen. Kan dat?

  • 12 August 2013
  • 4 reacties
  • 486 Bekeken

Mijn huidige contract bij t-mobile loopt aanstaande woensdag af (14-08-2013). Nu lees ik in mijn mail over porteringen dat mijn nummer pas wordt overgezet op 16-08-2013 naar Simyo.
Ik was alijd in de veronderstelling dat mijn nummer op 14-08-2013 (einddatum van mijn huidige contract) overgezet wordt en dat ik deze datum ook had ingevoerd bij aanmelding voor Simyo.

Nu vroeg ik mij af of jullie dit proces van nummer-overzetten, dus ook begin van contract kunnen vervroegen van 16-08-2013 naar 14-08-2013?

Mvg,
Stefan vd Berg
icon

Beste antwoord door Natascha 13 August 2013, 10:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Mijn huidige contract bij t-mobile loopt aanstaande woensdag af (14-08-2013). Nu lees ik in mijn mail over porteringen dat mijn nummer pas wordt overgezet op 16-08-2013 naar Simyo.
Ik was alijd in de veronderstelling dat mijn nummer op 14-08-2013 (einddatum van mijn huidige contract) overgezet wordt en dat ik deze datum ook had ingevoerd bij aanmelding voor Simyo.

Nu vroeg ik mij af of jullie dit proces van nummer-overzetten, dus ook begin van contract kunnen vervroegen van 16-08-2013 naar 14-08-2013?

Mvg,
Stefan vd Berg


Hoi Stefan_berg,

Welkom op het forum!
De datum waarop Simyo je telefoonnummer gaat overnemen hebben wij door gekregen van je huidige provider.
Het verzoek vandaag annuleren en een nieuw verzoek indienen zal helaas niet lukken voor morgen.
Mijn huidige contract bij t-mobile loopt aanstaande woensdag af (14-08-2013). Nu lees ik in mijn mail over porteringen dat mijn nummer pas wordt overgezet op 16-08-2013 naar Simyo.
Ik was alijd in de veronderstelling dat mijn nummer op 14-08-2013 (einddatum van mijn huidige contract) overgezet wordt en dat ik deze datum ook had ingevoerd bij aanmelding voor Simyo.

Nu vroeg ik mij af of jullie dit proces van nummer-overzetten, dus ook begin van contract kunnen vervroegen van 16-08-2013 naar 14-08-2013?

Mvg,
Stefan vd Berg


Hoi Stefan_berg,

Welkom op het forum!
De datum waarop Simyo je telefoonnummer gaat overnemen hebben wij door gekregen van je huidige provider.
Het verzoek vandaag annuleren en een nieuw verzoek indienen zal helaas niet lukken voor morgen.


Hoi Natascha.

Bedankt voor je reactie.
Dit betekend dus dat jullie 16-08-2013 als datum van mijn huidige provider door hebben gekregen? Ik ben erg benieuwd wie mijn provider van 14-08 t/m 16-08 zal zijn of dat ik dan zonder provider zit.

mvg,
Stefan vd Berg
Reputatie 7
Als het goed is ben je reeds in het bezit van een simkaart met een tijdelijk nummer van Simyo. Je kunt nu dus al gebruik maken van de diensten van Simyo, maar dan wel met het tijdelijke nummer. In het geval je simonly hebt, maak je wel gebruik van de diensten van Simyo tegen de (hogere!!) buiten-de-bundel-kosten. Zodra je nummer is geporteerd, de 16e meen ik begrepen te hebben, kun je met je huidige eigen nummer en tegen de bundeltarieven gebruik maken van de diensten van Simyo.
Badge +6
Hoi Natascha.

Bedankt voor je reactie.
Dit betekend dus dat jullie 16-08-2013 als datum van mijn huidige provider door hebben gekregen? Ik ben erg benieuwd wie mijn provider van 14-08 t/m 16-08 zal zijn of dat ik dan zonder provider zit.

mvg,
Stefan vd Berg


Hoi Stefan_berg,

Wanneer je huidige provider aangeeft dat je pas per 16-8 bij ze weg kan i.p.v. 14-8 zal je tot die tijd gewoon nog gebruik kunnen maken van de simkaart van je huidige provider.

Wat RicoK aangeeft klopt helemaal, je kàn gebruik maken van onze simkaart met het tijdelijke nummer, maar dat is iets wat we niet aanraden vanwege de hogere kosten die je dan zou maken 🙂.

Reageer