Skip to main content
Hallo,



Ik heb bij jullie een SIM Only abonnement afgesloten en mijn nieuwe simkaart al ontvangen. Mijn abonnement bij mijn huidige provider loopt morgen (16-01) af. Gisteren heb ik van jullie een e-mail ontvangen dat mijn nummer pas 10-02 wordt overgezet. Dit betekent dat ik bijna 4 weken niet bereikbaar ben op mijn huidige telefoonnummer. Is het mogelijk om mijn nummer eerder over te zetten? Ik heb wel een tijdelijk nummer ontvangen zodat ik toch mijn nieuwe simkaart kan gebruiken maar dan betaal ik erg hoge buiten bundel tarieven.



Ik hoor graag van jullie, alvast dank!
Hoi W1990,



Loopt je contract dan af, of had je je abonnement ook echt opgezegd? Nu heeft je provider je nummerbehoud goedgekeurd voor 10-2-2014. Dit lijkt me met een maand opzegtermijn te maken te hebben. Als zij aan ons doorgeven dat je op 10-2-2014 weg mag daar, dan moeten zij je ook in de lucht houden tot die tijd. Als jouw abonnement vandaag echt al is gestopt, dan hebben ze dus een fout gemaakt. Je neemt daar het beste contact met hun over op.

Mogen we je nummer toch eerder overnemen, dan horen wij graag van je op welke datum precies, en welke opmerking zij bij de aanvraag willen zien. Dan kunnen we de huidige goedgekeurde aanvraag annuleren en een nieuwe aanvraag doen.



Laat je het weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer