Skip to main content
Goedemiddag,



Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij simyo met nummerbehoud.

Ik had verwacht dat het langer zou duren voor ik over kon maar

het kan al vanaf vandaag. Zouden jullie mijn abonnement met nummerbehoud

nu al willen actieveren in plaats van 31-7? Hoor het graag van u bedankt!



Mvg Joke
Goedemiddag,



Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij simyo met nummerbehoud.

Ik had verwacht dat het langer zou duren voor ik over kon maar

het kan al vanaf vandaag. Zouden jullie mijn abonnement met nummerbehoud

nu al willen actieveren in plaats van 31-7? Hoor het graag van u bedankt!



Mvg Joke




Hoi Joke2013,



Welkom op het forum :)



Je nummerbehoud is door jouw oude provider inderdaad bevestigd voor de 31ste. Had je bij je oude provider een abonnement of een prepaid-aansluiting? Zelfs met een prepaid-aansluiting zou het nog 7 dagen duren om je nummer over te zetten.

Als je wel een abonnement hebt bij je oude provider, kan het dat je nu contractvrij bent, maar dan heb je nog een opzegtermijn van een maand.

Is je oude abonnement al helemaal opgezegd en uit de lucht vandaag? Dan hoor ik het graag van je, want dan moeten we snel een verzoek doen met een opmerking.



Laat je het hier even weten welke situatie op jou van toepassing is?



Groetjes,

Charlene
Goede avond,



Ik heb gewoon een prepaid sim dus hij kijk opgezegd worden wanneer wij willen. Het probleem is alleen dat ik dacht dat het 31 juni was wat ik selecteerde maar realiseerde me later dat dat niet kan en dat het 31 juli is. Hierbij zou ik dus graag willen om dit juist z.s.m. om te zetten MET nummerbehoud. Hoor graag per wanneer dit mogelijk is of dat ik als nog tot 31 juli moet wachten.



Mvg Joke
Goedemiddag,



Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij simyo met nummerbehoud.

Ik had verwacht dat het langer zou duren voor ik over kon maar

het kan al vanaf vandaag. Zouden jullie mijn abonnement met nummerbehoud

nu al willen actieveren in plaats van 31-7? Hoor het graag van u bedankt!



Mvg Joke




Hoi Joke2013,



Welkom op het forum :)



Je nummerbehoud is door jouw oude provider inderdaad bevestigd voor de 31ste. Had je bij je oude provider een abonnement of een prepaid-aansluiting? Zelfs met een prepaid-aansluiting zou het nog 7 dagen duren om je nummer over te zetten.

Als je wel een abonnement hebt bij je oude provider, kan het dat je nu contractvrij bent, maar dan heb je nog een opzegtermijn van een maand.

Is je oude abonnement al helemaal opgezegd en uit de lucht vandaag? Dan hoor ik het graag van je, want dan moeten we snel een verzoek doen met een opmerking.



Laat je het hier even weten welke situatie op jou van toepassing is?



Groetjes,

Charlene





Goede avond,



Ik heb gewoon een prepaid sim dus hij kijk opgezegd worden wanneer wij willen. Het probleem is alleen dat ik dacht dat het 31 juni was wat ik selecteerde maar realiseerde me later dat dat niet kan en dat het 31 juli is. Hierbij zou ik dus graag willen om dit juist z.s.m. om te zetten MET nummerbehoud. Hoor graag per wanneer dit mogelijk is of dat ik als nog tot 31 juli moet wachten.



Mvg Joke
Goede avond,



Ik heb gewoon een prepaid sim dus hij kijk opgezegd worden wanneer wij willen. Het probleem is alleen dat ik dacht dat het 31 juni was wat ik selecteerde maar realiseerde me later dat dat niet kan en dat het 31 juli is. Hierbij zou ik dus graag willen om dit juist z.s.m. om te zetten MET nummerbehoud. Hoor graag per wanneer dit mogelijk is of dat ik als nog tot 31 juli moet wachten.



Mvg Joke




Hoi Joke2013,



Ik snap het :)

Ik ga proberen of we een nieuw verzoek kunnen doen voor zo snel mogelijk. Dit zal dan nog wel een aantal werkdagen duren. Maar de exacte datum wordt dan nog bij je bevestigd in een email.

Tot die datum is je abonnement nog NIET begonnen, dus raad ik je aan om onze simkaart nog niet te gebruiken.



Groetjes,

Charlene

Reageer