Hoi @Wouter83,
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je nog niet bereikbaar bent nadat je nummer is overgezet naar ons!
Ik ben meteen even gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is helaas een netwerktaak in error gegaan waardoor je nummerbehoud vertraging oploopt, dit wordt zo snel mogelijk door KPN opgepakt. Wij verwachten dat je nummer uiterlijk morgen wordt overgezet. Onze oprechte excuses voor dit ongemak!
Groetjes,
Roeqajja
Beste
je zegt een hele hoop
maar eigelijk zeg je helemaal
niks. Ik zit al 3 dagen zonder telefoon gebruik dit nummer zakelijk en prive en ben helemaal
niet bereikbaar nu.
buiten alle ongemakken die er nu zijn wordt er vanuit jullie geen oplossing geboden en moet ik het maar bekijken ofwel mijn probleem.
kpn geeft aan dat jullie een fout hebben gemaakt en dit moeten oplossen. Het is weer ouderwets hun en niet wij en ik heb helemaal
niks.
Hoe gaan we dit nu oplossen ? En hoe gaan we de economische schade oplossen?
Hoi @Wouter83,
Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wilt hebben!
Inmiddels heb je contact hebt gehad met een collega. Hij heeft je een oplossing aangeboden per e-mail. Ik hoop dat deze oplossing je een beetje gerust heeft kunnen stellen. Ik raad aan om in het vervolg het contact via één kanaal te behouden om verwarring te voorkomen .
Groetjes,
Roeqajja
Beste,
wat is dit voor antwoordt op mijn vraag een tip hou het bij een kanaal.
mag ik een tip geven wees duidelijk met de informatie, kom met een oplossing gelijk ipv hoe het nu loopt.
En durf te reflecteren over hoe dit af gehandeld wordt en welke fouten et gemaakt worden.
kansloos dit