Skip to main content
mijn nummerbehoud aanvraag is afgewezen door onjuiste simkaartnummer.



afgelezen van simkaart, 13 cijferige nummer afgewezen bij aanvraag.



op mijn telfort bestaat het simkaart nummer uit 19 cijfers, deze wordt geaccepteerd op mijnsimyo, als ik nummerbehoud wil wijzigen.



ticketnummer aangemaakt: 776051



help aub



Gr,
mijn nummerbehoud aanvraag is afgewezen door onjuiste simkaartnummer.



afgelezen van simkaart, 13 cijferige nummer afgewezen bij aanvraag.



op mijn telfort bestaat het simkaart nummer uit 19 cijfers, deze wordt niet geaccepteerd op mijnsimyo, als ik nummerbehoud wil wijzigen.



ticketnummer aangemaakt: 776051



help aub



Gr,





text aangepast
Hoi Humaziz,



Welkom op het forum!



Ik zie dat je vraag ook per e-mail is beantwoord met ticketnummer #776051. Er was al een nieuwe aanvraag voor je ingediend en deze is inmiddels ook al goedgekeurd 🙂 Op 02-04-2014 zullen wij je telefoonnummer overnemen. Als het goed is heb je daar ook bericht over ontvangen van onze afdeling nummerbehoud?



Je kunt net zo lang de simkaart van je huidige provider gebruiken totdat je netwerk wegvalt op 02-04-2014. Als je dan de simkaart van Simyo in je toestel plaatst, zul je zien dat je eigen nummer op de nieuwe simkaart staat.



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer