Skip to main content
Vandaag zou mijn oude nummer overgezet worden alleen doet mijn tijdelijke nummer het nog steeds.

Het vreemde is dat ik op de site alleen nog maar ik kan loggen met mijn oude nummer en niet meer met mijn tijdelijke nummer.

Wanneer ik bel met mijn telefoon werkt dat nog steeds via het tijdelijke nummer, dat had natuurlijk het oude over te zetten nummer moeten zijn.



Kan u mij hiermee helpen?
Het overzetten van een telefoonnummer is een flink proces. Het kan de hele dag duren voordat alles doorlopen is. Uiteindelijk komt het met enig geduld allemaal goed terecht. Mocht het nummer op het toestel vanavond nog niet werken (na een eventuele herstart), dan gaat het waarschijnlijk niet helemaal goed. De log-in veranderd soms pas een dag laten.



Hou het in de gaten, maar er is nog niets om je erg zorgen over te maken.
Vandaag zou mijn oude nummer overgezet worden alleen doet mijn tijdelijke nummer het nog steeds.

Het vreemde is dat ik op de site alleen nog maar ik kan loggen met mijn oude nummer en niet meer met mijn tijdelijke nummer.

Wanneer ik bel met mijn telefoon werkt dat nog steeds via het tijdelijke nummer, dat had natuurlijk het oude over te zetten nummer moeten zijn.



Kan u mij hiermee helpen?




Hoi grete,



Welkom op het forum, en bij Simyo :)



Op de dag van nummerbehoud, kan dat inderdaad tussen 9 en 17:30 gebeuren, zoals Groentjuh al uitlegt. Administratief is je nummer dan al overgezet, en dus log je met je eigen nummer in vanaf die dag. Technisch kan dat dus even duren.

Het kan ook zijn, dat je tijdelijke nummer ingesteld staat in je toestel, en dat je dat even moet aanpassen. Wat voor toestel gebruik je precies?



Groetjes, Charlene

Reageer