Het lukt me niet om nummerbehoud aan te vragen voor een Vectone telefoonnummer.
Simkaartnummer heb ik zowel kort als lang geprobeerd. Beide worden afgewezen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi gtvliek, welkom op het forum van Simyo!
Ik ben het voor je nagegaan. In alle aanvragen wordt het simkaartnummer verkeerd doorgegeven. Het simkaartnummer hoort te beginnen met de volgende cijferreeks "893106". Wil je aan Vectone vragen wat het in zijn geheel hoort te zijn? Zo weten we zeker dat het niet misgaat. Zij kunnen in hun systeem terugzien wat het juiste nummer is. Op Mijn Simyo kun je het vervolgens doorgeven.
Laat je weten of het lukt? 🙂
Ik ben het voor je nagegaan. In alle aanvragen wordt het simkaartnummer verkeerd doorgegeven. Het simkaartnummer hoort te beginnen met de volgende cijferreeks "893106". Wil je aan Vectone vragen wat het in zijn geheel hoort te zijn? Zo weten we zeker dat het niet misgaat. Zij kunnen in hun systeem terugzien wat het juiste nummer is. Op Mijn Simyo kun je het vervolgens doorgeven.
Laat je weten of het lukt? 🙂
Ik kreeg vandaag een mail van Simyo dat het toch gelukt is. Bedankt voor de reactie.
Hoi gtvliek,
Nou, is dat even een geruststelling voor ons! Kunnen we je op 19-10 dan toch verwelkomen als klant 🙂 Dus bij deze alvast; van harte welkom bij Simyo!
Groetjes, Tiury
Nou, is dat even een geruststelling voor ons! Kunnen we je op 19-10 dan toch verwelkomen als klant 🙂 Dus bij deze alvast; van harte welkom bij Simyo!
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.