Ik wil iedereen er op wijzen dat nummerbehoud aanvraag vanaf een Mac computer niet mogelijk is. Ik ben reeds 5 weken bezig om bij Simyo een simpele nummerbehoud vanaf prepaid doorgevoerd te krijgen waar 5 werkdagen voor staan. Ik had tot wel 5 keer nummerbehoud aangevraagd en telkens kreeg ik bericht op het scherm dat alles succesvol was verlopen. Waarna niets gebeurde. Klantenservice gaf telkens aan "wij hebben niets ontvangen, kunt u het nogmaals doen?".
Tot vandaag pfffffff.......... eindelijk zegt er een klantenservice medewerker "probeert u vanaf een Mac nummerbehoud aan te vragen?". Mijn antwoord was natuurlijk ja (wie wil er eigenlijk die MSFT troep op z'n bureau). Het antwoord was duidelijk: "dan zit daar het probleem". Zojuist alle gegevens telefonisch doorgegeven en direct kreeg ik de bevestigings email binnen.
Dus vanaf een Mac geen nummerbehoud (als je dit zo leest geloof je het eigenlijk niet, maar toch is het zo).
Tip voor KPN: Zet het even op de website, scheelt een heleboel frustratie, in de wacht hangen met klantenservice, tickets openen bij de klantenservice, en bovenal dat je 1 maand lang niet bereikbaar bent op je mobiel. Wordt eens wakker daar!
Bladzijde 1 / 1
Ik wil iedereen er op wijzen dat nummerbehoud aanvraag vanaf een Mac computer niet mogelijk is. Ik ben reeds 5 weken bezig om bij Simyo een simpele nummerbehoud vanaf prepaid doorgevoerd te krijgen waar 5 werkdagen voor staan. Ik had tot wel 5 keer nummerbehoud aangevraagd en telkens kreeg ik bericht op het scherm dat alles succesvol was verlopen. Waarna niets gebeurde. Klantenservice gaf telkens aan "wij hebben niets ontvangen, kunt u het nogmaals doen?".
Tot vandaag pfffffff.......... eindelijk zegt er een klantenservice medewerker "probeert u vanaf een Mac nummerbehoud aan te vragen?". Mijn antwoord was natuurlijk ja (wie wil er eigenlijk die MSFT troep op z'n bureau). Het antwoord was duidelijk: "dan zit daar het probleem". Zojuist alle gegevens telefonisch doorgegeven en direct kreeg ik de bevestigings email binnen.
Dus vanaf een Mac geen nummerbehoud (als je dit zo leest geloof je het eigenlijk niet, maar toch is het zo).
Tip voor KPN: Zet het even op de website, scheelt een heleboel frustratie, in de wacht hangen met klantenservice, tickets openen bij de klantenservice, en bovenal dat je 1 maand lang niet bereikbaar bent op je mobiel. Wordt eens wakker daar!
Ik kan me dit nauwelijks voorstellen, maar ik zal het over een paar weken zelf ondervinden als het tegoed van mijn huidige prepaid provider is opgebruikt en ik het nummer naar Simyo zal proberen over te zetten met mijn Mac. Overigens, welke browser(s) heb je geprobeerd voor het aanvragen van nummerbehoud? Mijn ervaring is dat een enkele keer een website met Safari problemen heeft, maar niet met Firefox.
Beste Scotsman, ik deel je verbazing. Hoe is zoiets vandaag de dag mogelijk? Maar blijkbaar toch wel. Trouwens ik gebruik inderdaad Safari.
Doe er je voordeel mee, een gewaarschuwd mens telt voor twee !! ;-)
Tot vandaag pfffffff.......... eindelijk zegt er een klantenservice medewerker "probeert u vanaf een Mac nummerbehoud aan te vragen?". Mijn antwoord was natuurlijk ja (wie wil er eigenlijk die MSFT troep op z'n bureau). Het antwoord was duidelijk: "dan zit daar het probleem". Zojuist alle gegevens telefonisch doorgegeven en direct kreeg ik de bevestigings email binnen.
Dus vanaf een Mac geen nummerbehoud (als je dit zo leest geloof je het eigenlijk niet, maar toch is het zo).
Tip voor KPN: Zet het even op de website, scheelt een heleboel frustratie, in de wacht hangen met klantenservice, tickets openen bij de klantenservice, en bovenal dat je 1 maand lang niet bereikbaar bent op je mobiel. Wordt eens wakker daar!
Doe er je voordeel mee, een gewaarschuwd mens telt voor twee !! ;-)
Hoi Scotsman & Fabian
Het is bekend bij de technische afdeling dat er problemen zijn met het nummerbehoud formulier van een MAC. Wij werken aan een nieuwe website waarbij dit probleem is verholpen. Tot die tijd dien je gebruik te maken va een andere browser.
Ik wil iedereen er op wijzen dat nummerbehoud aanvraag vanaf een Mac computer niet mogelijk is. Ik ben reeds 5 weken bezig om bij Simyo een simpele nummerbehoud vanaf prepaid doorgevoerd te krijgen waar 5 werkdagen voor staan. Ik had tot wel 5 keer nummerbehoud aangevraagd en telkens kreeg ik bericht op het scherm dat alles succesvol was verlopen. Waarna niets gebeurde. Klantenservice gaf telkens aan "wij hebben niets ontvangen, kunt u het nogmaals doen?".
Tot vandaag pfffffff.......... eindelijk zegt er een klantenservice medewerker "probeert u vanaf een Mac nummerbehoud aan te vragen?". Mijn antwoord was natuurlijk ja (wie wil er eigenlijk die MSFT troep op z'n bureau). Het antwoord was duidelijk: "dan zit daar het probleem". Zojuist alle gegevens telefonisch doorgegeven en direct kreeg ik de bevestigings email binnen.
Dus vanaf een Mac geen nummerbehoud (als je dit zo leest geloof je het eigenlijk niet, maar toch is het zo).
Tip voor KPN: Zet het even op de website, scheelt een heleboel frustratie, in de wacht hangen met klantenservice, tickets openen bij de klantenservice, en bovenal dat je 1 maand lang niet bereikbaar bent op je mobiel. Wordt eens wakker daar!
Beste Scotsman, ik deel je verbazing. Hoe is zoiets vandaag de dag mogelijk? Maar blijkbaar toch wel. Trouwens ik gebruik inderdaad Safari.
Doe er je voordeel mee, een gewaarschuwd mens telt voor twee !! ;-)
Hoi Scotsman & Fabian
Het is bekend bij de technische afdeling dat er problemen zijn met het nummerbehoud formulier van een MAC. Wij werken aan een nieuwe website waarbij dit probleem is verholpen. Tot die tijd dien je gebruik te maken va een andere browser.
Beset Natascha,
Dank je wel voor het bericht en voor de bevestiging. Voor mij komt dit allemaal te laat want ik ben door schade en schande wijs geworden. Maar voor al die mensen die vanaf een Mac hetzelfde willen doen......... zet even op de de website een kleine notitie dat het niet werkt voor Mac's met browser x, y of z. Dan ben je proactief bezig en dan komt iedereen er wel uit. En dan hebben jullie het ook minder druk op de klantenservice (want elke keer 25 minuten in de wacht hangen geeft wel aan dat er iets niet goed gaat, toch?).
Groet,
Fabian
Op de website van Simyo's grote broer KPN (http://kpnmobile.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7661) wordt wel gewaarschuwd dat sommige browsers niet werken, maar Apple Macs of OS X worden niet expliciet genoemd. Ik vind het onbegrijpelijk en onaanvaardbaar dat het dertiende grootste bedrijf in Nederland (http://www.symbaloo.com/mix/4465-50-grootste-Nederlandse-bedrijven) het kennelijk onbelangrijk vindt om een website te maken die compatibel is met alle meest gangbare computersystemen en browsers...
Dank je wel voor het bericht en voor de bevestiging. Voor mij komt dit allemaal te laat want ik ben door schade en schande wijs geworden. Maar voor al die mensen die vanaf een Mac hetzelfde willen doen......... zet even op de de website een kleine notitie dat het niet werkt voor Mac's met browser x, y of z. Dan ben je proactief bezig en dan komt iedereen er wel uit. En dan hebben jullie het ook minder druk op de klantenservice (want elke keer 25 minuten in de wacht hangen geeft wel aan dat er iets niet goed gaat, toch?).
Groet,
Fabian
Ben ik met je eens. Ik zal het doorgeven. Wellicht dat dit nog kan worden ingepast. Het zou ook kunnen dat de nieuwe website er al snel aan komt en dus niet meer nodig is.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.