Skip to main content
Ik heb via mijn werkgever een vodafone zakelijk abo.en een simyo prepaidkaart Ik ga op 1 dec bij mijn werkgever weg.

Kan ik mijn nummer overzetten aar het prepaidnummer ?



groet
Hallo JackBisschp,



Goede vraag!



Volgens de website van Vodafone kan het wel https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/abonnement/contract-overdragen.shtml



Jouw werkgever moet dan eerst het contract aan jou overdragen, hou rekening met de volgende voorwaarden van Vodafone voor wat betreft contractduur, pas aan het einde van het contract kan je overstappen naar Simyo.



•Als u een zakelijk contract overdraagt aan een nieuwe zakelijke klant zetten we dit over in de bestaande vorm, inclusief alle extra's, acties, promoties en kortingen

•Bij overdracht van een contract aan een particuliere klant wijzigen we het abonnement in een vergelijkbaar particulier abonnement. Hierbij vervallen alle acties/promoties.

•Heeft u meer dan 50 aansluitingen en wilt u een contract overdragen aan een particuliere klant? Dan zetten we het abonnement over naar het goedkoopste particuliere abonnement. De particuliere klant kan het type abonnement zelf weer wijzigen door te bellen naar onze klantenservice.

•Bij overdracht aan een particuliere klant, kan de klant ook kiezen voor een Sim Only of Scherp abonnement, áls de minimale contractduur van het zakelijke abonnement verstreken is en het zakelijke contract deze mogelijkheid toestaat.

•De contractsduur blijft gelijk

•De nieuwe contractant komt in aanmerking voor een aanbieding als de overname meer dan 6 maanden geleden is en de resterende looptijd van het overgenomen contract maximaal 4 maanden is. Anders komt de aanbieding te vervallen.

•Een eventuele opzegging van het contract komt te vervallen
Hoi JackBisschop,



Welkom op het Simyo Forum!



Als het contract bij Vodafone verlopen is, dan moet dat kunnen! Het bovenstaande gaat meer om de tenaamstelling en dergelijke van de aansluiting, maar het zou kunnen dat deze aansluiting al op jouw naam stond of dat je gewoon toestemming hebt om het nummer over te zetten. Als dat allemaal in orde is, dan kun je gewoon kiezen voor nummerbehoud in je Mijn Simyo omgeving.



Laat je me weten of je er zo uit komt, en hou je rekening met een opzegtermijn van drie maanden bij een zakelijke aansluiting?



@ Franswon: Dankjewel voor je reactie! :D



Groetjes,

Jihane

Reageer