Skip to main content
Hallo,



Ik heb een Sim Only prepaid, in november een Sim Only abonnement aangevraagd, echter niet via Mijn Simyo. Aanvraag nummerbehoud is dan ook afgewezen. Nu wil ik wel het nieuwe nummer gebruiken maar mij is verzocht om eerst contact op te nemen met de Klantenservice, zie bericht:



Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer ...................op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is: Overstap van prepaid naar sim-only abonnement dient via mijn simyo (prepaid) te gebeuren.



Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!



Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.



Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.




Ik wil het abonnement activeren en het nieuwe nummer gebruiken, ik zie af van nummerbehoud: wat moet ik nu doen?



Groet, Ligtvoet68
Welkom op het forum Ligtvoet68,



Normaal gesproken kun je dit het best doen door telefonisch contact met Simyo op te nemen. Ik heb echter het verzoek nu laten uitvoeren. Vanaf 17:30 zal je tijdelijke nummer actief zijn als je definitieve nummer. Vanaf 17:30 zijn je bundels dus ook actief.



Groetjes,



Alex
Heb nog niet gekeken of het werkt, maar bedankt tot zover!



Groet Ligtvoet68
Kan je nog even laten weten of het werkt?



Groetjes,



Alex

Reageer