.

Beantwoord

Nummerbehoud van Simyo naar Simyo

  • 1 October 2012
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo ik heb net deze bericht hier ontvangen:

"Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0612286900  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart. De reden opgegeven door je vorige provider is: Te behouden nr niet in dienst."

Mijn vorige Provider was ook SIMYO! hoe kan dat , dat de nummer niet meer in uw eigen network beschikbaar is?
Bedankt voor uw hulp!
icon

Beste antwoord door Arie 2 October 2012, 18:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste xlief,

Uit onze gegevens blijkt dat het nummer wat je wenst te behouden is opgezegd in juli. Het nummer blijft nog een maand actief in ons systeem om over gezet te worden. Helaas is dit termijn verstreken waardoor het niet meer mogelijk is om het nummer over te zetten. Bovendien is het überhaupt niet mogelijk om een nummer van het ene abonnement naar een ander abonnement. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie

Reageer