Beste,
Na circa 2 jaar klant te zijn geweest bij Simyo verrtek ik naar een andere provider. Ik heb hiervoor nummerbehoud ingediend en mijn nieuwe provider heeft gemeld dat de aanvraag goedgekeurd is en dat de portering (helaas vrij laat) 31-8 pas voltooid wordt.
Het probleem is nu echter dat ik niet meer bereikbaar ben op mijn Simyo nummer, ik kwam er toevallig achter aangezien mensen mij probeerde te bereiken. Ik heb mijn aanvraag begin deze maand ingediend en ben dus al sinds toen onbereikbaar.
Kan dit kloppen?
Vr. Gr.
Hoi Masterchief,
Helaas kunnen we een opzegging niet meer annuleren. Anders hadden we je inderdaad weer kunnen activeren. Veel plezier bij je nieuwe provider en hopelijk zien we je nog terug als klant :)
Groetjes,
Alex
Helaas kunnen we een opzegging niet meer annuleren. Anders hadden we je inderdaad weer kunnen activeren. Veel plezier bij je nieuwe provider en hopelijk zien we je nog terug als klant :)
Groetjes,
Alex
Beste Alex,
Bedankt voor uw reactie.
Het opzeggen i.c.m. nummerbehoud was mij niet helemaal duidelijk, maar dit weet ik voor de volgende keer. Wegens omstandigheden zullen die laatste dagen het niet makkelijker maken, ik had gehoopt dat Simyo ervoor kon zorgen dat ik bereikbaar zou blijven tot 31-8.
In ieder geval bedankt, en wellicht tot ziens!
Vr. Gr.
Bedankt voor uw reactie.
Het opzeggen i.c.m. nummerbehoud was mij niet helemaal duidelijk, maar dit weet ik voor de volgende keer. Wegens omstandigheden zullen die laatste dagen het niet makkelijker maken, ik had gehoopt dat Simyo ervoor kon zorgen dat ik bereikbaar zou blijven tot 31-8.
In ieder geval bedankt, en wellicht tot ziens!
Vr. Gr.
Welkom op het forum Masterchief,
Ik zie dat je je abonnement ook al hebt opgezegd bij Simyo. Normaal gesproken hoef je dat niet te doen als je gebruik maakt van nummerbehoud. Je nieuwe provider doet dit namelijk voor je. Je zou een nieuw nummerbehoud verzoek in kunnen dienen met het verzoek het telefoonnummer met 5 werkdagen over te laten zetten. Dit moet je bij je nieuwe provider indienen met als opmerking dat het abonnement al is opgezegd. Hier win je dus nog wel een paar dagen mee.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je je abonnement ook al hebt opgezegd bij Simyo. Normaal gesproken hoef je dat niet te doen als je gebruik maakt van nummerbehoud. Je nieuwe provider doet dit namelijk voor je. Je zou een nieuw nummerbehoud verzoek in kunnen dienen met het verzoek het telefoonnummer met 5 werkdagen over te laten zetten. Dit moet je bij je nieuwe provider indienen met als opmerking dat het abonnement al is opgezegd. Hier win je dus nog wel een paar dagen mee.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.