.

Nummerbehoud van Simyo naar 50+ mobiel, kan ik abonnement bij Simyo laten doorlopen met nieuw nummer?

  • 22 May 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Badge

Hallo beste mensen,

 

Ik wil graag mijn nummer behouden want ik wil helaas overstappen naar 50+mobiel maar mijn contract verloopt pas in januari. Dit had ik helemaal vergeten. Hierdoor heb ik wat problemen met het behouden van mijn nummer. Waar ik aan zat te denken was dat ik mijn nummer kan behouden en dat ik mijn simyo abbonement aan mijn broertje kan geven met zijn eigen telefoonnummer/nieuwe telefoonnummer. Kan dat denk je?

Dan kan ik mijn nummer behouden bij een nieuwe provider en dan betaal ik ook nogsteeds voor de simyo abbonement alleen dan gaat dus mijn broertje het gebruiken met zijn eigen telefoonnummer.

 

Als het goed is had 50+ mobiel geprobeerd voor nummerbehoud maar dat luktje niet (natuurlijk) 😅


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fatih Mavili,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Wat je zou kunnen doen is bij de nieuwe provider een bestelling plaatsen met nummerbehoud en aangeven dat je '’Het contract bij je huidige provider laten doorlopen en je nummer zo snel mogelijk naar 50+mobiel overzetten'’. In dit geval laat je dan het abonnement bij Simyo doorlopen. Er wordt dan een nieuw nummer gekoppeld aan de simyo aansluiting door ons, helaas kan je niet zelf kiezen welk nummer dit zal zijn. Je kan dan dus overstappen met het te behouden nummer naar 50+mobiel. Wel heb je dan sowieso tot januari 2 aansluitingen. 

Ook kan je ervoor kiezen om het abonnement af te kopen bij ons zodat je zo snel mogelijk over kan stappen met het te behouden nummer. Je kiest dan tijdens de bestelling bij de nieuwe provider voor de optie '’ Het contract bij je huidige provider afkopen en je nummer zo snel mogelijk overzetten '’. Je betaald dan in één keer het gehele bedrag dat je maandelijks nog bij ons moet betalen voor het abonnement tot januari. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer