.

Beantwoord

nummerbehoud van Simyo abonnement naar Simyo prepaid

  • 31 July 2012
  • 3 reacties
  • 712 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag Simyo prepaid aangevraagd met nummerbehoud i.v.m. emigratie. Ik wil namelijk als ik terug ben in Nederland met het zelfde nummer kunnen bellen. Op dit moment heb ik een Simyo sim-only abonnement. Het nummerbehoud invulscherm hapert omdat het een Simyo nummer betreft. Hoe nu verder?

Martin Harder
icon

Beste antwoord door Natascha 2 August 2012, 12:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste martinharder,

Indien je een foutmelding krijgt bij het invullen van het aanvraagformulier voor nummerbehoud kan je als provider KPN invullen. Het het laatste cijfer van het telefoonnummer kan je vervangen door een willekeurig cijfer. Vervolgens dien je een mailtje te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het juiste telefoonnummer en darbij dat Simyo uw provider is.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste martinharder,

Indien je een foutmelding krijgt bij het invullen van het aanvraagformulier voor nummerbehoud kan je als provider KPN invullen. Het het laatste cijfer van het telefoonnummer kan je vervangen door een willekeurig cijfer. Vervolgens dien je een mailtje te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het juiste telefoonnummer en darbij dat Simyo uw provider is.

Groetjes,

Arie


Beste Arie, Met het antwoord op het forum weet ik niet zo goed raad. Als gevolg van time out ben ik uit het formulier gezet. Kan ik opnieuw het formulier voor nummerbehoud invullen? Hoe gaat dat in zijn werk?
Groet

Martin
Badge +6
Beste Martinharder,

Kan je mij in een privé bericht van het tijdelijke telefoonnummer voorzien zodat ik de aansluiting voor je kan nakijken.

Reageer