Vriendelijke groeten
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieHi Stevenson,
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb je beide Simyo nummers bekeken, en je bent inderdaad op de verkeerde manier aan het overstappen van prepaid naar sim only :(
Nu heb je je nieuwe simkaart al geactiveerd, en dus ben je akkoord gegaan met het contract en zit je ei-gen-lijk aan dat contract vast, ware het niet dat nummerbehoud aanvraag die je vandaag weer gedaan hebt, afgekeurd gaat worden en je bundels daarom niet actief zullen worden. (Wordt nummerbehoud per ongeluk tóch goedgekeurd, is er niets aan de hand).
Je kunt -hypothetisch gezien, natuurlijk ;)- Met je prepaid nummer alsnog via Mijn Simyo en de overstaplink overstappen en je nieuwe simkaart doorspoelen/weggooien/doorknippen/gewoon niets mee doen. Die bundels zullen namelijk niet actief worden, en je zult enkel aangeslagen worden voor de aansluitkosten.
Of je laat de aanvraag nummerbehoud door mij annuleren en je hebt een sim only met een nieuw nummer.
Laat even weten wat -nogmaals, puur hypothetisch- je keuze zou zijn :D
Bedankt voor je reactie,
Ik heb nog wel een paar vragen:
Het is dus echt niet mogelijk om mijn prepaid nummer over te zetten naar mijn sim -only abonnement? En ben ik ervan verzekerd dat nu mijn nummerbehoud (inderdaad) opnieuw is afgewezen ik nog nergens voor betaal? Er staat bij mijn simyo namelijk dat vanaf november de maandelijkse kosten van start gaan.
Alvast bedankt!
Hoi Stevenson,
Volgens mij is het volgende het makkelijkst:
Jij stuurt je nieuwe simkaart terug. Ik zorg ervoor dat je die aansluitkosten niet hoeft te betalen, dat was een foutje, toch;)
Je logt in met je prepaid nummer,https://"https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-prepaid-naar-simyo-abonnement-3329/", en hebt binnen twee dagen een abonnement.
Is dat een deal? :)
Groetjes,
Charlene
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.