Skip to main content
Beste Simyo team,



Op vrijdag 5 juli een nieuwe sim only aangevraagd met nummerbehoud, echter stond mijn huidige service provider "Mobile Vikings" (KPN) er niet tussen, ik heb vervolgens de Simyo klantenservice gebeld en ze vertelden mij KPN te kiezen als SP en een mail te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens, dus mobiele nummer, simkaartnummer van de oude provider en naam serviceprovider, tevens het ordernummer van het nieuwe sim only contract.

Na dit te hebben gedaan kreeg ik ticket 501372, tevens stond er in de mail dat ik binnen 3 werkdagen een antwoord kan verwachten. 



Tot op heden nog geen reactie maar kreeg vandaag tot mijn verbazing een afwijzing aanvraag nummerbehoud met als reden vorige provider: andere serviceprovider.

Ik heb direct op deze mail gereageerd met weer simnummer, te behouden nummer, serviceprovider naam richting: email]porteringen@simyo.nl[/email] en daarop weer een bericht dat ik binnen 3 werkdagen een reactie kan verwachten met ticket 504046



In de mail staat dat er op het Simyo forum binnen 1 werkdag kan worden gereageerd en vroeg mij af of een van de Simyo team leden mij hiermee kan helpen, zodat nummerbehoud goed doorloopt, wens datum was eigenlijk a.s. vrijdag, maar dat is kortdag dus dan zou het op zijn minst volgende week dinsdag worden.



Tevens heb ik een combisimkaart ontvangen en kreeg ik niet de mogelijkheid om voor een nano simkaart te kiezen en heb ik deze aangevraagd volgens deze procedure: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/aanvragen-standaard-micro-nano-simkaart-7839/



Verder verdient dit forum een pluim dat bordevol zit met tips en service, ik hoop dan ook in de toekomst te kunnen bijdragen aan dit forum vanwege mijn achtergrond.



Groet, 



Moose
Mischien een lang verhaal bovenstaand, maar eigenlijk heb ik twee vragen, betrfende nummerbehoud en simwissel naar nano, omdat ik tijdens de bestelling niet de mogelijkheid had voor een nano te kiezen.
Jammer dat ik geen reacties krijg op dit forum, zo ook niet op de 3 tickets die lopen waarvan er binnen 3 dagen op zijn minst een antwoord op moest verwachten. 

Alex, Charlene of Natascha, zouden jullie mij nog kunnen helpen via deze weg?
Mods hebben het wat drukker, immers zou het mij niet verbazen als er enkele mods op vakantie zijn...
Bericht gehad dat mijn numemr zal worden overgezet, alleen voor de nanosim zie ik geen status aanvraag in mijn omgeving. Klantenservice gebeld die vermeld dat er geen bestelling is gedaan, dus he b ik gister avond nogmaals aangevraagd, hoop niet 2 nano sims te ontvangen. Bij de eerste aanvraag werdt ik uit de omgeving gegooid maar dacht dat dat wel goed zou komen.
Beste Simyo team,



Op vrijdag 5 juli een nieuwe sim only aangevraagd met nummerbehoud, echter stond mijn huidige service provider "Mobile Vikings" (KPN) er niet tussen, ik heb vervolgens de Simyo klantenservice gebeld en ze vertelden mij KPN te kiezen als SP en een mail te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens, dus mobiele nummer, simkaartnummer van de oude provider en naam serviceprovider, tevens het ordernummer van het nieuwe sim only contract.

Na dit te hebben gedaan kreeg ik ticket 501372, tevens stond er in de mail dat ik binnen 3 werkdagen een antwoord kan verwachten. 



Tot op heden nog geen reactie maar kreeg vandaag tot mijn verbazing een afwijzing aanvraag nummerbehoud met als reden vorige provider: andere serviceprovider.

Ik heb direct op deze mail gereageerd met weer simnummer, te behouden nummer, serviceprovider naam richting: email]porteringen@simyo.nl[/email] en daarop weer een bericht dat ik binnen 3 werkdagen een reactie kan verwachten met ticket 504046



In de mail staat dat er op het Simyo forum binnen 1 werkdag kan worden gereageerd en vroeg mij af of een van de Simyo team leden mij hiermee kan helpen, zodat nummerbehoud goed doorloopt, wens datum was eigenlijk a.s. vrijdag, maar dat is kortdag dus dan zou het op zijn minst volgende week dinsdag worden.



Tevens heb ik een combisimkaart ontvangen en kreeg ik niet de mogelijkheid om voor een nano simkaart te kiezen en heb ik deze aangevraagd volgens deze procedure: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/aanvragen-standaard-micro-nano-simkaart-7839/



Verder verdient dit forum een pluim dat bordevol zit met tips en service, ik hoop dan ook in de toekomst te kunnen bijdragen aan dit forum vanwege mijn achtergrond.



Groet, 



Moose




Jammer dat ik geen reacties krijg op dit forum, zo ook niet op de 3 tickets die lopen waarvan er binnen 3 dagen op zijn minst een antwoord op moest verwachten. 

Alex, Charlene of Natascha, zouden jullie mij nog kunnen helpen via deze weg?
Bericht gehad dat mijn numemr zal worden overgezet, alleen voor de nanosim zie ik geen status aanvraag in mijn omgeving. Klantenservice gebeld die vermeld dat er geen bestelling is gedaan, dus he b ik gister avond nogmaals aangevraagd, hoop niet 2 nano sims te ontvangen. Bij de eerste aanvraag werdt ik uit de omgeving gegooid maar dacht dat dat wel goed zou komen.



Hoi Moose,



Sorry voor de late reactie. Ik weet eigenlijk niet hoe je topic er tussendoor is geschoten. Ik probeer altijd de oudste eerst te beantwoorden, maar misschien is je topic steeds weer nieuw geworden na een reactie. Excuses in ieder geval.

Ik zie dat je nummerbehoud is goedgekeurd voor morgen (16-7-2013), zoals gewenst.

Ik zie ook dat je je nanosim inmiddels hebt geactiveerd, dus dat is ook goed gegaan :)



Ik ben blij om te horen dat het forum je bevalt. Ik hoop dat deze late reactie daar niet aan heeft afgedaan.

Wij zijn altijd blij met mensen die kunnen bijdragen aan dit forum met hun tips en kennis 🆒

Ik hoop je dus nog veel te zien.



Groetjes,

Charlene

Reageer