ik probeerde nog vandaag gt-mobile te bellen en ik vroeg dus naar nummerbehoud status en die mevrouw zei echt heel bijdehand van 'Wij hebben het goed gekeurd en je moet je nieuwe provider bellen wanneer die nummerbehoud op die dag zal lukken' en toen zei ik van 'hebben jullie niet meer informatie?' en toen zei ze 'Bel die nieuwe provider oke? en toen hing ze op.... en ze had een marokaans accent nogwel...echt bijdehand...zelfs simyo heeft in mijn ogen betere klantenservice...en ik zei dat ik toen overstapte naar simyo en toen zei ze meteen dat het goedgekeurd was....lol..
en ik vroeg me eigenlijk af of een simyo medewerker mij hier verder kon helpen.... ;$
Bladzijde 1 / 1
Wij kunnen de status van je aanvraag controleren, zou je het mobiele nummer per privebericht naar mij toe kunnen sturen?
Heey bibi!
ik kreeg inmiddels al een bericht dat de nummerbehoud op 20 december zal plaatsvinden!
dus het is al mooi geregeld 😉
ik kreeg inmiddels al een bericht dat de nummerbehoud op 20 december zal plaatsvinden!
dus het is al mooi geregeld 😉
Ohh haha!!! dankjewel voor het verwelkomen Bibi!!!!!!!! ;D
en ik zal dit zeker zeggen tegen me moeder! ;D
en ik ben eindelijk weg bij de slechste klantenservice van nederland ;P
en ik zal dit zeker zeggen tegen me moeder! ;D
en ik ben eindelijk weg bij de slechste klantenservice van nederland ;P
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.