Hallo ik word er helemaal niet goed van. Heb net en half uur in de wacht gestaan.
ik wil dus mijn abo opzeggen naar een prepaid.
Bij de KS zeiden ze dat ik een nieuwe aanvraag moest doen. Dat heb ik gedaan.
En betaald.
Vervolgens kom ik in een deel waarin ik kan aangeven dat ik mijn nummer wil behouden.
Dat doe ik, niet omdat ik dat wil, maar omdat dan mijn abonnement vervalt.
Krijg ik aan het eind verdorie de melding dat ik niet een simyo nummer mag meenenen.
Vertel me dan eens wat moet ik dan doen? Hoe weten jullie dan om wel nummer het gaat dat ik wil omzetten (ik heb meerdere nummers) en dat ik niet komende maand EN een abonnement heb EN een nieuw prepaid nummer.
Jullie collega vertelde me dat die 2,50 aanschafkosten wordt omgezet in belminuten.
Heb nou al weer spijt dat ik het bij Simyo heb aangevraagd. Want ga niet weer de klantenservice bellen.
Dus ik hoop dat ik snel een reactie krijg!!!!
Heb toch maar de klantenservice gebeld.
Wat is de oplossing: ga naar selfservice.
Selecteer KPN ipv Simyo
En dan laatste nummer veranderen
Beetje vreemde werkwijze, maar is wellicht handig om er dat bij te zetten.
Mvg
Wat is de oplossing: ga naar selfservice.
Selecteer KPN ipv Simyo
En dan laatste nummer veranderen
Beetje vreemde werkwijze, maar is wellicht handig om er dat bij te zetten.
Mvg
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.