Skip to main content
Hallo,



Ik heb afgelopen week een prepaid afgesloten via Simyo met nummerbehoud. Simyo heeft de opzegging geregeld bij mijn huidige provider en geregeld dat het nummer zal worden overgezet op 12-07-2018.



Deze datum komt alleen mij alleen niet gelegen. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om deze datum naar voren te schuiven of uit te stellen.



Groetjes Perry.
Hoi Perryv,



Van harte welkom bij Simyo en op het Simyo Forum! :)



Leuk dat je naar ons overstapt zeg! Ik kan me voorstellen dat het wel zo fijn is als je nummer wordt overgezet op een dag die jou uitkomt. Omdat je Sim Only hebt bij je oude provider zit je vast aan de opzegtermijn van 30 dagen. Je kunt dus niet je overstapdatum vervroegen. Wel kunnen we een aanvraag voor je indienen om je nummer op een latere datum over te zetten. Kun je mij een privébericht sturen door op het plaatje naast mijn naam te gaan staan en op het envelopje te klikken. Als je hierin aangeeft welke datum jou beter uit komt dan dien ik een verzoek voor je in.



Laat je het ook weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Thomas

Reageer