Nieuwe Simyo prepaid simkaart met tijdelijke nummer gekocht en geactiveerd, en gelijktijdig voor nummerbehoud gekozen. Voor de tweede keer ontvang ik van Simyo het volgende bericht:
Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06******** op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is: reden vraagt om uitleg door je vorige provider.
Op Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing? Neem dan contact op met je vorige provider.
Vriendelijke groet,
Het Simyo team
Heb je nog vragen? Kijk dan op onze servicepagina, of stel je vraag op het Simyo Forum of Twitter.
Mijn vorige provider is Youfone, ik ben al jaren contractvrij, standaard opzegtermijn is 1 maand, en Simyo mag mijn contract opzeggen met nummerbehoud.
Waar ligt de kink in de kabel? Hoe verder?