Skip to main content
Hallo Simyo,



Ik wil graag mijn nummerbehoud aanvraag annuleren en het tijdelijke nummer voor vast gaan gebruiken.

Hoe doe ik dit?



Met vriendelijke groeten,



Sam van Rouwendaal
Hoi samverone, welkom bij Simyo! :D



Wat goed dat je deze vraag stelt! Jij kunt zelf niet je bundels activeren en je nummerbehoud annuleren, dat kunnen alleen wij voor je doen 🙂.



Uit je gegevens kan ik opmaken dat je er inmiddels ook al een poosje gebruik van maakt, zonder dat je bundels actief zijn. Dit kost je, zoals we in de e-mails hebben aangegeven, het buitenbundel tarief. Je rekening is daarom inmiddels al opgelopen tot €13,64. Ik zal daarom ook met spoed het verzoek plaatsen om je bundels te activeren. Dit heeft onze nummerbehoud afdeling rond 16.00 gedaan.



Ik adviseer je tot die tijd geen gebruik meer te maken van je Simyo simkaart!



Werkt alles verder naar wens?
Hallo,



Symyo.



Ik gebruik al een hele tijd het buiten bunddel tarief omdat KPN (mijn oude provider) mijn nummer niet wil overzetten.

ik gebruik dit nummer al een tijdje en nu maakt het niet zo veel meer uit. 

zou ik nummer behoud annulering kunnen krijgen want ik wil heel graag me bundels gaan gebruiken.

als dit geregeld kan worden zou ik een erg tevereden klant zijn:p.



Groetjes.



annemarie Hollenberg.
Hoi Annemarie Hollenberg, welkom op het forum van Simyo :D



Goed dat je het doorgeeft. Ik ga het voor je in orde maken! Ik heb het zojuist doorgestuurd naar de afdeling Porteringen. Zij gaan je bundels activeren. Je kan vandaag vanaf 16:30 uur je bundels gebruiken ;)



Heb ik je zo goed geholpen?

Reageer