Skip to main content
Hallo,



Ik heb vorige week nummerbehoud aangevraagd voor  twee Telfort nummers (mijn eigen nummer + vriendins nummer) .  Echter zijn ze nu beide afgekeurd omdat het simkaart nummer niet overeen zou komen met telefoonnummers. 



Heb inmiddels contact gehad met Telfort en zij hebben bevestigd dat beide simkaartnummers die ik ingevoerd heb juist zijn!



Ik kan binnen mijn simyo ook de gegevens niet wijzigigen omdat ik de melding krijg dat de ingevoerde gegevens hetzelfde zijn als van de vorige aanvraag.



Kan ik in een privebericht oid mijn gegevens opsturen naar iemand die dit op kan lossen? Ik zet liever niet onze telefoonnummers op het forum.



Ik hoor graag zo spoedig mogelijk wat van u ivm tijdige overstap naar nieuw abonnement.



Alvast bedankt
Hoi Matthijs1234,



Welkom op het forum!



Erg vervelend dat er iets mis is gegaan met beide aanvragen 😞 Ik zie inderdaad dat het opgegeven simkaart nummer niet klopt. Als je zeker weet dat de simkaart nummers kloppen, stuur mij dan een privébericht. Ik zorg ervoor dat onze afdeling nummerbehoud een nieuwe aanvraag voor je indient 🙂 Het is goed dat je je privégegevens niet op het forum hebt gezet, want dan had iedereen je gegevens kunnen inzien.



Het overigens wel vreemd dat je niet zelf op Mijn Simyo nog een keer een aanvraag kunt indienen. Dat zou namelijk wel moeten kunnen. Misschien lukt het wel met een andere browser of pc?



Ik wacht je bericht af 🙂
Er is een nieuwe aanvraag gedaan, daarna binnen enkele uren een mail van simyo dat de aanvaag goedgekeurd is!



Top service



Hoi Matthijs1234,



Welkom op het forum!



Erg vervelend dat er iets mis is gegaan met beide aanvragen 😞 Ik zie inderdaad dat het opgegeven simkaart nummer niet klopt. Als je zeker weet dat de simkaart nummers kloppen, stuur mij dan een privébericht. Ik zorg ervoor dat onze afdeling nummerbehoud een nieuwe aanvraag voor je indient 🙂 Het is goed dat je je privégegevens niet op het forum hebt gezet, want dan had iedereen je gegevens kunnen inzien.



Het overigens wel vreemd dat je niet zelf op Mijn Simyo nog een keer een aanvraag kunt indienen. Dat zou namelijk wel moeten kunnen. Misschien lukt het wel met een andere browser of pc?



Ik wacht je bericht af :)

Hoi Matthijs1234,



Fijn dat is opgelost! 🙂

Reageer