Daarna heb ik een Simyo abonnement aangevraagd, met nummerbehoud. 4 juli kreeg ik een email dat dit op 27/7 zou plaatsvinden.
Ik heb toen verzocht of dit niet eerder kon, aangezien mijn abonnement op 12 juli zou aflopen.
Er is toen (volgens mij) een nieuwe aanvraag naar Telfort gedaan met aangepaste datum, en deze is afgewezen omdat een porteringstermijn van 1 maand geldt. De oude aanvraag is toen (zonder dat ik het door had) geannulleerd. Ik heb toen meerdere keren met zowel Simyo als Telfort ge-emailed omdat ik er helemaal niks van snapte. Er is meerdere keren een verzoek tot portering gedaan. Bij elke aanvraag werd mijn abonnement bij Telfort weer met een maand verlengd (zonder dat ik dit wist).
Ik heb net gebeld met de klantenservice van Telfort, momenteel loopt er geen verzoek tot portering voor mijn telefoonnummer.
Ik ben zeer ontevreden over deze onduidelijke gang van zaken en ik heb het gevoel dat ik er zelf achter heb moeten komen wat de technische eisen van portering zijn en die aan jullie moet uitleggen zodat dit probleem opgelost kan worden. Zowel Telfort als Simyo beweren dat het probleem bij de ander ligt.
De klantenservice van Telfort suggereerde dat jullie de aanvraag met als porteringsdatum 27/7 zouden kunnen aanpassen zodat wellicht de porteringsdatum van 27/7 alsnog uitgevoerd kan worden. Is dit een mogelijkheid?
Mvg,
Steven
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie