Hallo,
Sinds vandaag heb ik mijn telefoon binnen. Hierbij heb ik een nieuw abonnement. Ik zit nu bij de provider Hollandsnieuwe. Ik heb wel nummerbehoud.
Mijn vraag is: moet ik mijn abonnement zelf stopzetten? Of wordt dat voor mij gedaan? Hoe gaat dit in zijn werking?
Groetjes,
Amber
Bladzijde 1 / 1
Hoelang loopt je abonnement nog bij je provider?
Ja. Ik heb een maandelijks abonnement. Maar ik wil weten of ik deze zelf moet stopzetten of dat dat voor mij wordt gedaan. En Als ik dat zelf doe... of dat dan mijn nummer nog behouden wordt.
Je vraag is wat onduidelijk. Je stapt over naar Hollandse Nieuwe? Je nieuwe provider regelt je overstap en nummerportering. Je hoeft dat niet zelf te doen.
Stap je over naar simyo dan gewoon aanvragen met nummerbehoud.
Ik stap over naar hollands nieuwe. Leon, dankjewel voor je antwoord.
Ik zou vanaf 1 juni lid zijn bij hollandsnieuwe. Wordt van vanaf 31 mei mijn abonnement hier automatisch stop gezet? Of moet ik dat zelf doen?
Ik zou vanaf 1 juni lid zijn bij hollandsnieuwe. Wordt van vanaf 31 mei mijn abonnement hier automatisch stop gezet? Of moet ik dat zelf doen?
Je nieuwe provider regeld je overstap.
Dankjewel 🙂
Ik zou vanaf 1 juni lid zijn bij hollandsnieuwe. Wordt van vanaf 31 mei mijn abonnement hier automatisch stop gezet? Of moet ik dat zelf doen?
Graag gedaan rebma4991. Nee, zoals ik al zei, Hollandse Nieuwe regelt dat voor je en zal je op de hoogte houden wanneer de nummerportering heeft plaatsgevonden. Veel plezier daar en neem er eentje met uitjes...
? Haha die laatste grap snap ik niet ;o
zodra dit abonnement afgelopen is kom ik lekker weer terug naar simyo ^^
zodra dit abonnement afgelopen is kom ik lekker weer terug naar simyo ^^
................
Hahaha 😛 dankjewel xd
Hoi rebma4991,
Martijn en de leon hebben je al op weg geholpen lees ik. Je nieuwe provider regelt inderdaad de overstap en zal de opzegging in orde maken.
Succes bij je nieuwe provider, maar hopelijk zien we je snel weer terug bij Simyo 😃.
Groetjes,
Alex
Martijn en de leon hebben je al op weg geholpen lees ik. Je nieuwe provider regelt inderdaad de overstap en zal de opzegging in orde maken.
Succes bij je nieuwe provider, maar hopelijk zien we je snel weer terug bij Simyo 😃.
Groetjes,
Alex
kreeg weer een berichtje dat ik geen nummer behoud heb aangevraagd,ik kijk het nog een paar dagen aan dan zet ik alles maar weer stop want ik word hier niet goed van geen nummerbehoud aangevraagd vul alles in wel nummerbehoud aan gevraagd ja wat is het nou. aub help
De provider waar je na toe gaat moet alles regelen. Wat ik je aanraad is om simyo door te laten gaan TOTDAT nummerbehoud geregeld is, zodat je nummer in ieder geval behouden blijft. Als je je simyo abbo opzegt en het nummer niet overgezet is, dan ben je je nummer onherroepelijk kwijt.
ben klant van simyo en ga over op abonnement van simyo schijnt iets vergeten aan te vinken kreeg een nieuw nummer en heb voor nummerbehoud gevraagd maar krijg berichtjes van niet aangevraagd en wel aangevraagd weet echt niet meer wat ik moet doen
Hoi Atieb,
Je dient in te loggen op je persoonlijke pagina. Wanneer je bent ingelogd kan je via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' het formulier voor nummerbehoud invullen. Wanneer de gegevens zijn ontvangen zullen wij het nummerbehoud in orde gaan maken.
@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.