Skip to main content
Hallo,



Ik wil overstappen van Simyo prepaid naar een Simyo simonly abonnement.

Hierbij wil ik graag mijn huidige nummer behouden.

Ik kreeg echter een mail  met de volgende melding:



Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06********  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is: Overstap van prepaid naar sim-only abonnement dient via mijn simyo (prepaid) te gebeuren.



Wat nu te doen om mijn nummer toch te behouden?



Vriendelijk groeten,



Gerhard van Slijpe
Beste Gerhard,



Uit onze gegevens blijkt dat je een nieuw abonnement hebt besteld. Dit was niet de bedoeling. Als je inlogt op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. van het prepaidkaartje vindt je onder het tabblad 'overzicht' een kopje 'handige diensten'. Onder dit kopje heb je een link 'overstappen naar simonly'. Via hier kan je heel makkelijk overstappen naar een abonnement.



De simkaart van het abonnement wat je zelf erbij had besteld kan je retour afzender sturen. Er zullen verder geen kosten in rekening worden gebracht aangezien de simkaart nog niet is geactiveerd.



Groetjes,



Arie

Reageer