Hallo,
Ook ik heb een probleem met minderjarig zijn. Ik ben zelf minderjarig en heb samen met mijn moeder een Sim-only abbonnement aangevraagd. Ik heb de simkaart en het tijdelijke (of nieuwe) nummer ontvangen. Tegelijkertijd heb ik ook een mail ontvangen waarin staat dat ik mijn oude nummer niet kan worden behouden omdat ik bij een andere provider zat. Dit is niet juist, ik zat al bij simyo. Wel is het zo dat omdat ik het abbonnement met mijn moeder heb afgesloten het abbonnement op haar naam staat. Het oude nummer van mijn prepaid staat nog op mijn naam en bestaat nu nog. Nou vind ik het nummer dat ik heb gekregen wel een mooi nummer, en wil ik niet per se mijn prepaid nummer behouden, maar ik zou wel graag willen weten of ik mijn simkaart kan activeren en dan het normale tarief (dus niet het buiten bundel tarief) betaal. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik nu moet doen.
Bij voorbaat dank,
Anke
Bladzijde 1 / 1
Ook ik heb een probleem met minderjarig zijn. Ik ben zelf minderjarig en heb samen met mijn moeder een Sim-only abbonnement aangevraagd. Ik heb de simkaart en het tijdelijke (of nieuwe) nummer ontvangen. Tegelijkertijd heb ik ook een mail ontvangen waarin staat dat ik mijn oude nummer niet kan worden behouden omdat ik bij een andere provider zat. Dit is niet juist, ik zat al bij simyo. Wel is het zo dat omdat ik het abbonnement met mijn moeder heb afgesloten het abbonnement op haar naam staat. Het oude nummer van mijn prepaid staat nog op mijn naam en bestaat nu nog. Nou vind ik het nummer dat ik heb gekregen wel een mooi nummer, en wil ik niet per se mijn prepaid nummer behouden, maar ik zou wel graag willen weten of ik mijn simkaart kan activeren en dan het normale tarief (dus niet het buiten bundel tarief) betaal. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik nu moet doen.
Bij voorbaat dank,
Anke
Hoi Anke3,
Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je nummerbehoud is afgekeurd. Ik heb dit door de afdeling nummerbehoud laten goedkeuren.
Je telefoonnummer zal op 20 augustus plaats vinden. Vergeet je niet de nieuwe simkaart te activeren 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.