Skip to main content
Voor het aanvragen van nummerbehoud vragen ze het mobiele nummer + het nummer van je huidige simkaart.



Er staat: je dient minimaall 8 tekens in te voeren. Mijn huidige simkaart heeft er maar 6?



Hoe dit op te lossen?
Hoi twinsen,



Welkom op het forum van Simyo!



O, dat is vreemd, volgens onze informatie bestaan alle simkaartnummers uit minimaal 8 cijfers, dus ik ben erg benieuwd wat je huidige provider is?



Ik hoor het graag van je! 🙂
Heb je toevallig je simkaart geknipt?

Want ik wil voor mijn moeder ook een abbonnement afsluiten en haar nummer behouden.

Maar aangezien mijn broer haar simkaart geknipt heeft, heb ik nu nog maar 6 cijfers over op de simkaart.

Dat werkt dus inderdaad niet.

En om veiligheidsredenen geven ze bij haar huidige provider geen simkaartnummers door.

Is het nu nog mogelijk om nummerbehoud aan te vragen of moet zij veranderen naar een ander nummer?
Hoi Fabiana, welkom op het forum van Simyo!



Ahja geknipte simkaart, dat kan natuurlijk ook nog 🙂 Hmm dat is vreemd dat haar huidige provider het simkaartnummer niet wil doorgeven, ook niet als je moeder zelf contact met hen opneemt? 😕



Helaas kunnen wij alleen het nummer overnemen, wanneer we alle gegevens hebben, waarbij het simkaartnummer van groot belang is.

Reageer