Skip to main content
Sinds vandaag ben ik nieuwe klant van simyo. Mijn nummer zou worden overgezet, maar heb de hele dag gewerkt en was er nog niet aan toe gekomen om mijn nieuwe simkaart uit te proberen. Mijn simkaart is wel geactiveerd maar krijg geen service. Kan dit probleem zsm worden opgelost. Helaas is de klantenservice niet meer te bereiken. Ik had mij er zo verheugd, best frustrerend dat het niet meteen werkt. Ik moet vanavond echt bereikbaar zijn, kan het probleem door Simyo snel verholpen worden?
Het niet krijgen van service kan ook betekenen dat je je simyo simkaart in een toestel hebt gestopt waarop een simlock zit. Is het toestel simlockvrij?
Probleem is gelukkig opgelost, alleen is mijn bereik in huis zwak, met mijn Iphone 3 GS. Net als mijn vorige provider van T-mobiel. Waar kan dat aan liggen?
Misschien kun je ons laten weten hoe het probleem is opgelost? Op die manier kunnen mede-forummers er ook wellicht iets aan hebben.



Sowieso is bereik binnenshuis (veel) slechter dan buiten. Dit heeft te maken met de dikte van de (met staal en ijzer bewapende!!) muren en plafonds en het vele glaswerk. Misschien en je woonachtig op een ongunstige locatie. Op deze site kun je zeer nauwkeurig (op postcode en/of plaats niveau) je bereik checken.
Welkom op het forum tlevoleger,



Wanneer je bereik niet goed is, kan dat meerdere oorzaken hebben. Ervaar je het zwakke bereik alleen thuis of op meerdere plekken? Wanneer je het alleen thuis ervaart zou dit aan de bouwconstructie van je huis kunnen liggen. Maar ik kan ook een postcode check uitvoeren.



Als je wilt dat ik dat doe, wil je dan ook even nagaan of je dit op zowel 2G als 3G ervaart? M.a.w. de netwerkmodus vastzetten op GSM (2G) of UMTS (3G).



Groetjes,



Alex
Slecht bereik ervaar ik allen binnenhuis, buiten heb ik een zeer sterk bereik. Het heeft inderdaad denk ik te maken met de constructie van mijn huis te maken. Bedankt voor je hulp!
Door mijn IPhone te synchroniseren met ITunes werd mijn simkaart geaccepteerd en had ik daarna bereik. Probleem was daarmee bij mij opgelost.
Bedankt, groetjes Thomas
Door mijn IPhone te synchroniseren met ITunes werd mijn simkaart geaccepteerd en had ik daarna bereik. Probleem was daarmee bij mij opgelost.



Ah gelukkig maar!

Mocht je ooit nog eens vragen hebben, lezen we ze graag hier terug.

Reageer