Skip to main content

.

Mijn Simyo-abonnement met nummerbehoud is kortgeleden ingegaan, ik heb daar ook bericht van ontvangen (simkaart geactiveerd, nummerbehoud geëffectueerd ). De simkaart geeft echter nog steeds het tijdelijke nummer weer. Ik kan niet gebeld worden op mijn oude nummer en als ik zelf bel is dat dus met het tijdelijke nummer van de simkaart. Ook is er geen internet buiten de wifi om mogelijk met deze simkaart. Is mijn nummerbehoud wel goed verwerkt door Simyo?

Al geprobeerd met je telefoon opnieuw opstarten? Of simkaart er even uit halen en opnieuw plaatsen?

Bedankt voor het meedenken, maar ja, beiden geprobeerd en geven geen oplossing. Helaas. 

Dan ben je nog via je oude provider bereikbaar met je nummer en heb je nog geen bericht gehad dat de portering klaar is @MimiV 

Gebruik het tijdelijke nummer NIET, dat kost veel geld en valt niet onder je bundel zoals je weet.

Beste Jan, ik heb wél bericht gehad van mijn oude provider dat de overstap geheel is afgerond. Mijn oude nummer is niet bereikbaar. 

Dan even contact opnemen met Simyo via de bekende kanalen of de reactie hier afwachten van een moderator @MimiV 

Succes.

Hoi @MimiV,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik heb je aansluiting even bekeken en zie dat het overzetten van je nummer vertraagd is op het netwerk. Hierdoor zie je nog het tijdelijke nummer tijdens uitbellen. Je abonnement en bundels zijn al wel actief. 

Dit wordt automatisch opgelost binnen 3 werkdagen. Onze welgemeende excuses hiervoor. 

Groetjes,
Ashley

Beste Ashley,

Bedankt voor je bericht en zal dit in de gaten houden. Is daarmee ook het probleem van het feit dat ik geen dataverbinding kan maken opgelost?

Beste Ashley,

Bedankt voor je bericht en zal dit in de gaten houden. Is daarmee ook het probleem van het feit dat ik geen dataverbinding kan maken opgelost?

Zo lang je nummer nog niet geporteerd en actief is kun je dus ook niet van je dataverbinding gebruik maken @MimiV 

Hoi @MimiV,

Bedankt voor je reactie.

Ik zie dat er wel data verbruik heeft plaatsgevonden. Heb je helemaal geen internet of vertraagd?

Welk toestel heb je? Kan je de APN instellingen even nalopen. De stappen kan je hier terugvinden.

Ik hoor graag of dit geholpen heeft.

Groetjes,
Ashley

Reageer