Skip to main content
geachte mm

ik probeer het nu op deze manier, omdat ik via de mail niets terughoor.

ik heb mijn abbonement opgezegt en overgestapt naar prepaid, ik werdt hiet telefonisch bijgestaan door simyo, maar om mijn oude nummer te behouden lukte telkens niet, zij gaf echter aan dat ze het in orde zou maken en dat ik mijn oude nummer mee kon nemen. nu heb ik mijn nieuwe simkaart binnengekregen en daarbij zat dus een nieuwe tel nummer ( ******** ) ipv mijn oude nummer ( ******** ) willen jullie dit alsnog voor mij in orde maken????



mvrgr hnk hllndr
Hoi Vriezen, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat vreemd dat je geen e-mail terug hebt ontvangen, want mijn collega heeft je e-mail op donderdag beantwoord. Gelukkig stel je de vraag hier, want ik kan je natuurlijk ook op weg helpen.



Ik zie dat je tijdens de bestelling hebt aangegeven dat je nummerbehoud wilt, maar je simkaartje niet bij de hand had. Wij hebben je simkaart nummer echt nodig bij een overstap, dus ik vraag je om in te loggen op Mijn Simyo en het nummerbehoud formulier af te ronden.



Je logt in op Mijn Simyo met je tijdelijk telefoonnummer en wachtwoord uit je welkoms e-mail. Dan krijg je een pop-up met het nummerbehoud formulier. Hier vul je de oude gegevens in. Het te behouden telefoonnummer en het simkaartnummer van je huidige simkaart (dus niet je nieuwe).



Gaat je dit lukken?

Reageer