.

Beantwoord

Nummerbehoud pas op 3 maanden?

  • 2 October 2014
  • 1 reactie
  • 433 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Per 3 oktober is mijn(zakeljk) abonnement bij vodafone beëindigd.Ik heb inmiddels sim-only van Simyo geactiveerd met een tijdelijk nummer en nummerbehoud van het oude nummer is aangevraagd en goedgekeurd.Ik zie echter dat het nummerbehoud pas op 29 december 2014 actief wordt? Hoe is dit mogelijk, wat kan daar de reden voor  zijn?
Tot die tijd is het dus onvoordelig bellen, internetten etc met  het tijdelijk nummer omdat het sim-only abonnement nog niet werkt in verband met de aanvraag nummerbehoud....
Wat te doen....? Kan ik beter van nummerbehoud afzien?
icon

Beste antwoord door Ernst 3 October 2014, 13:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Verk, welkom op het forum van Simyo :)

Ik heb je topic even in het forumonderdeel Nummerbehoud gezet. Andere forumgebruikers met eenzelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.

Wanneer je te behouden nummer uit een zakelijk contract komt, dan geldt er een opzegtermijn van 3 maanden.
Nu heb jij in je aanvraag nummerbehoud eerst een datum begin oktober aangegeven. Deze werd afgekeurd door Vodafone en er werd toen een voorstel gedaan voor 29-10 door hen.
Toen we dat aanvroegen keurden ze dát af omdat het 29-12 moest zijn in verband met je opzegtermijn.

Het lijkt dus alsof je zakelijke contract nog loopt bij hen 😕

Ik raad je aan eens contact op te nemen met Vodafone hierover. Als zij jou gewoon gelijk geven, kunnen we een nieuwe aanvraag doen.
Laat je het nog even weten?

Reageer