.

Beantwoord

Nummerbehoud opnieuw aanvragen

  • 2 August 2012
  • 3 reacties
  • 458 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb sinds kort een abonnement bij Simyo. Hiervoor het ik nummerbehoud aangevraagd. Ik kreeg vandaag een mailtje dat de aanvraag is afgewezen omdat het simkaartnummer niet klopt. Graag zou ik opnieuw nummerbehoud willen aanvragen met de volgende simkaart  nummer: . Mij vorige provider was Telfort.

Hopelijk kan dit zo snel mogelijk geregeld worden!

Vriendelijke groeten,

Margreeth
icon

Beste antwoord door Natascha 3 August 2012, 09:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Margreeth1,

Welkom op het forum!
Ik heb een nieuw verzoek voor nummerbehoud voor je laten indienen met het juiste simkaartnummer.
Zodra wij terugkoppeling hebben ontvangen van je huidige provider zal je dit per email ontvangen.
Badge
Hoi Natascha,

Tot nu toe heb ik nog geen enkel bericht ontvangen van mijn verzoek tot nummerbehoud. Inmiddels is mijn contact bij mijn vorige provider ook al afgelopen.
Wanneer krijg ik hier meer over te horen?

Groeten,

Margreeth


Beste Margreeth1, Welkom op het forum! Ik heb een nieuw verzoek voor nummerbehoud voor je laten indienen met het juiste simkaartnummer. Zodra wij terugkoppeling hebben ontvangen van je huidige provider zal je dit per email ontvangen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Margreeth1,

Ik heb je nummerbehoud aanvraag even gecontroleerd. Je aanvraag is goedgekeurd voor 13/8. Je hebt hier inmiddels ook een email over ontvangen volgens ons systeem. Klopt dit?

Groetjes,

Alex

Reageer