Skip to main content
Vandaag overgestapt van KPN naar Simyo met nummerbehoud. Waarom kan ik nu 16.45 nog steeds niet bereikt worden met mijn "oude nummer"
Hoi Theo Haan,



Op de dag van nummerbehoud kan dit ergens tussen 9.00 en 17.30 plaatsvinden. Je kunt daar wel wat hinder van hebben op die dag, maar om 17.30 moet het goed zijn. Jouw nummer is op 3-3 overgezet, zie ik.

Heb je inmiddels wel je eigen nummer op de Simyo simkaart?



Groetjes, Charlene
Nou Charlene, dat is dus niet zo gegaan. Ik had pas op 4 maart om 9.30 u mijn eigen nummer op de sim. Ben hier dus ook niet echt tevreden over.
Hoi theo Haan,



Ik kan me goed voorstellen dat je dit een beetje is tegengevallen.



Helaas hebben we (en alle andere bedrijven die gebruik maken van het KPN netwerk) op 3 maart last gehad van een grote vertraging in het verwerken van handelingen op netwerkniveau. Dus ook het overzetten van telefoonnummers :(

In je gegevens zie ik dat je al wel op 3 maart gebruik hebt kunnen maken van je simkaart en dat je bundels pas vanaf 4 maart zijn berekend op je komende factuur. Het is weinig, maar scheelt wel iets in de kosten.



Je geeft verder het volgende aan:

Ben hier dus ook niet echt tevreden over.


Zijn er dan meer zaken waar je niet tevreden over bent? Die zou ik dan graag vernemen van je, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je wel tevreden wordt.

Reageer