Skip to main content
Beste simyo,



ik ben nu inmiddels al meerdere weken bezig met mijn nummerbehoud. Ik wil overstappen van Ben naar jullie, maar jullie blijven mijn nummerbehoudprobleem maar niet oplossen.



Ik word er moe van steeds maar weer te moeten mailen en dan zo'n standaard bericht terug te krijgen. Ik weet niet wat ik moet doen om het voor me kaar te krijgen en ben dus absoluut niet te spreken over jullie informatie voorziening en service.



Ik wil graag dat jullie het oplossen en mijn nummer omzetten.



Met vriendelijke groeten,

Luuk Gruijs
maar jullie blijven mijn nummerbehoudprobleem maar niet oplossen.







Ik denk dat problemen er zijn om op te lossen. Deze vast ook. O.h.a. gaat dat hier op het forum vrij snel. Wacht even op een Simyo moderator die dit voor je na kan kijken. Vaak is er toch ergens een 'obstakel'.
Hoi luukgruijs, welkom op het Simyo forum!



Zoals de leon al meldt was er bij jouw nummerbehoud sprake van een 'obstakel'. Of drie.

Bij de eerste poging was het simnummer onjuist, daarna bleek het nummer al te zijn afgesloten bij KPN, bij de derde poging bleek KPN niet de provider te zijn, maar Ben.



Inmiddels is de aanvraag nummerbehoud goedgekeurd en staat de overdracht van je nummer gepland voor 11-11 :D

Je hebt gistermiddag een mailtje gehad hierover.



Maak tot 11 november gebruik van je oude abonnement, want als je voor die tijd je Simyo simkaart gebruikt, betaal je buiten bundel tarieven. Je bundels bij Simyo zijn namelijk pas de elfde van de elfde actief.
Nou Luuk, snel opgelost of niet? Misschien horen we nog wat van je.....:rolleyes:
Nou Luuk, snel opgelost of niet? Misschien horen we nog wat van je.....:rolleyes:



Hopelijk laat Luuk weten of het gelukt is.

Reageer