Skip to main content
Gisteren (zondag) heb ik en mail ontvangen dat mijn huidige telefoonnummer vandaag overgezet zou worden naar Simyo Simkaart.

Korte tijd zou ik onbereikbaar blijven. Het is nu maandagavond ik kan nog steeds niet bellen en gebeld worden. De volgende melding krijg ik als ik bel: ' Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'



Het ergste is dat ik vanochtend en vanmiddag gebeld heb met Simyo en probleem heb voorgelegd. Beide keren ben ik afgescheept dat het vandaag nog zou werken, ik moest wachten want de dag was nog niet om!



Het is absurd en niet van deze tijd dat dit soort dingen nog kan gebeuren.

Ik wil dat mijn probleem morgenochtend wordt opgelost, zoniet dan zal ik mijn abonnement opzeggen.



Met. Vrg. Gültekin
Hoi Gültekin, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je vanmorgen al telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je inmiddels al gebeld hebt. De reden dat je niet gisteren al kon bellen is omdat je ook gisteren, op de dag dat je nummer overgezet zou worden, je simkaart hebt geactiveerd. Die 2 processen gaan niet samen: activeren en nummerbehoud. Wat er gebeurt heb je ondervonden; de processen lopen vast.

We sturen niet voor niets nog een mailtje wanneer je je simkaart een dag van te voren niet hebt geactiveerd 😉
Goed uitleg jammer dat ze mij gisteren niet konden helpen. Met dank aan Sandor is het vandaag gelukt. Het enige wat hij deed was reset van mijn simkaart. Respect Sandor daar kunnen je collegas nog vsn leren.
Beste Ernst, 



Het gaat ook weleens fout wanneer je de simyo kaart tijdig activeert. Dus het mooie verhaal over dat de processen vastlopen gaat niet altijd op... 😉
Goed uitleg jammer dat ze mij gisteren niet konden helpen. Met dank aan Sandor is het vandaag gelukt. Het enige wat hij deed was reset van mijn simkaart. Respect Sandor daar kunnen je collegas nog vsn leren.



Ik heb het doorgegeven aan Sandor 😮
Beste Ernst, 



Het gaat ook weleens fout wanneer je de simyo kaart tijdig activeert. Dus het mooie verhaal over dat de processen vastlopen gaat niet altijd op... ;-)




Hi mwfvandewiel,



Het kan inderdaad ook weleens fout gaan als je je simkaart op tijd activeert, maar gelukkig gebeurt dat heel zelden.

Waar het hierboven over ging is een situatie waarbij het altíjd mis gaat 😞

Reageer