Skip to main content
Op 21-2-2013 heb ik mijn Simyo SimOnly abbo geactiveerd. Hiervan heb ik een emailbevestiging ontvangen.

We zijn nu bijna twee maanden verder en de volgende tekst staat op mijnSimyo: "Let op: Je bundels zijn nog niet actief. Dit gebeurt nadat je nummerbehoud is uitgevoerd"



Wat is er aan de hand. Mijn abbo bij T-mobile is nog niet door jullie opgezegd!
Welkom op het forum RoyS,



Het klopt dat je je simkaart hebt geactiveerd. Je hebt bij die bestelling ook nummerbehoud aangevraagd. Je nummerbehoud aanvraag is afgewezen omdat er een verkeerd simkaartnummer is doorgegeven. Hier hebben we ook een email over gestuurd. Je kunt dan 2 dingen doen. Je kunt alsnog het nummer laten overzetten, maar we hebben dan het juiste simkaartnummer nodig of je kunt de aanvraag voor nummerbehoud annuleren en de bundels activeren. De laatste optie zorgt ervoor dat je definitief gebruik maakt van het tijdelijke Simyo telefoonnummer. Dat wordt dan je permanente nummer.



Graag verneem ik van je voor welke optie je kiest. Wacht aub altijd op een bevestiging voordat je van de Simyo simkaart gebruik gaat maken.



Groetjes,



Alex
Hoi Alex,

Ik heb mijn hele email box doorgespit (ook spamfolder) en de mail betreffende de afwijzing niet gevonden!.

Maar ja, dat is nu niet meer te veranderen.



Ik wil alsnog mijn nummer laten overzetten.



Ik neem aan dat jullie het abbo bij T-mobile dan nog altijd opzeggen.

Waar moet ik mijn simkaartnummer doorgeven, lijkt mij niet de bedoeling dat ik het nummer in het forum plaats.

RoyS
Hoi Roy S,



Het is inderdaad vreemd dat je geen email hebt ontvangen. Ontvang je wel andere emails van Simyo?



Kan je mij een privé bericht sturen met het simkaartnummer? Het simkaartnummer telt 19 cijfers. Wij zorgen dan alsnog dat het abonnement bij je vorige provider wordt opgezegd.



Groetjes,



Alex

Reageer