Skip to main content
Hallo,



Ik heb mij vorige week aangemeld bij Simyo en nummerbehoud aangevraagd. Ik zat eerst bij Mobilevikings (KPN). Simkaart is binnen, al geactiveerd. Ik gebruik natuurlijk nog wel mijn oude simkaart totdat het nummerbehoud is voltooid. Echter, sinds vandaag heb ik geen verbinding meer met mijn huidige simkaart. Er staat dat ik geen service heb. Als ik inlog op MIjnsimyo staat er dat er nummerbehoud nog niet is voltooid en dat er nog op antwoord gewacht moet worden van de huidige provider. Ik heb Mobilevikings gebeld en zij gaven aan dat ik nu inderdaad niet meer bij Mobilevikings zit en dat Simyo contact met hen moet opnemen, dit is namelijk nog niet gedaan.



Hoe kan dit nu opgelost worden? Ik ben nu dus onbereikbaar, maar de nummeroverdracht is nog niet voltooid. Graag hoor ik snel iets.



Groeten,



Sjoerd
Het is inmiddels overgezet
Hoi Sjoerd_H, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijkI! :)



Ik zie dat een collega via mail je inmiddels heeft geholpen en je abonnement met je eigen 06-nummer nu actief is.



Werkt alles naar behoren?
Hoi Kim, ja alles werkt prima nu!
Top, dankjewel voor de terugkoppeling, Sjoerd_H! 🙂

Reageer