Skip to main content
Hoi,



ik heb een tijdje terug nummerbehoud aangevraagd, maar dat is niet gelukt. Dat was geen probleem maar ik was nu aan het kijken hoe ik een sim only abbonement af kon sluiten en toen ik dat probeerde te doen kreeg ik een error berichtje: "Nummerbehoud nog niet afgerond." en word ik teruggestuurd naar de mijn simyo pagina. Nu kan ik dus geen abbonement afsluiten! Het nummer waar ik nummerbehoud voor aanvroeg was: "****".



Bij voorbaat dank,



Sawa Arbutina

****
Hoi,



ik heb een tijdje terug nummerbehoud aangevraagd, maar dat is niet gelukt. Dat was geen probleem maar ik was nu aan het kijken hoe ik een sim only abbonement af kon sluiten en toen ik dat probeerde te doen kreeg ik een error berichtje: "Nummerbehoud nog niet afgerond." en word ik teruggestuurd naar de mijn simyo pagina. Nu kan ik dus geen abbonement afsluiten! Het nummer waar ik nummerbehoud voor aanvroeg was: "****".



Bij voorbaat dank,



Sawa Arbutina

****




Hoi Rakkert,



Welkom op het forum!

Dat is vervelend dat het nummerbehoud nog niet is gebeurd. Ik zie in het systeem dat je van Simyo prepaid naar Simyo prepaid wilt overstappen met nummerbehoud. Dat is helaas niet mogelijk 😞. Ik heb je bericht aangepast omdat er privacy gevoelige informatie in stond.
Hoi Natasha,



Ik begrijp dat nummerbehoud niet meer mogelijk, dat is geen probleem. Ik gebruik nu mijn nieuwe nummer al voor al mijn zaken. Maar ik wil graag mijn prepaid sim overzetten naar een sim only abbonement maar als ik dat probeer dan krijg ik een error message: "Nummerbehoud nog niet afgerond." Is het mogelijk om hier wat aan te doen? Ik hoef mijn oude nummer namelijk niet meer.



Bij voorbaat dank,

Rakkert
Door die error kan ik dus niet overzetten naar een simyo abbonement, dat is het probleem.
Hoi Rakkert,



Ai, dat is vervelend dat je deze melding krijgt bij de overstap naar Sim Only. Ik heb dit uitgezet naar de betreffende afdeling en zij hebben dit voor je verholpen.



Graag wil ik je daarom aanraden nogmaals proberen de overstapknop te gebruiken om over te stappen naar een Sim Only.



Laat je het even weten of het nu wel lukt? 🙂
Hoi Kim,



het is gelukt! Heel erg bedankt.



mvg,

Rakkert
Hoi Kim,



het is gelukt! Heel erg bedankt.



mvg,

Rakkert




Hoi Rakkert,



Fijn om te lezen dat het gelukt is. Bedankt voor je terugkoppeling 🙂.

Reageer