Hoi,
Mijn sim-only abonnement is 20 augustus 2013 ingegaan.
Het verbruik geeft aan dat ik nog alle belminuten/sms'jes en mb's overheb.
Toch heb ik al een aantal keer gebeld en mb's verbruikt. Hoe kan het dat dit niet van heb abonnement afgaat maar toch de kosten oplopen?
Met vriendelijke groet,
Jules Jansesn
Bladzijde 1 / 1
Mijn sim-only abonnement is 20 augustus 2013 ingegaan.
Het verbruik geeft aan dat ik nog alle belminuten/sms'jes en mb's overheb.
Toch heb ik al een aantal keer gebeld en mb's verbruikt. Hoe kan het dat dit niet van heb abonnement afgaat maar toch de kosten oplopen?
Met vriendelijke groet,
Jules Jansesn
Hoi Jules,
Helaas is je abonnement niet ingegaan op 20 augustus. Het verzoek voor nummerbehoud is afgewezen. Op 15 augustus is dit bevestigd per e-mail. Het overstappen van prepaid naar abonnement dien je te doen via je persoonlijke pagina.
In dit topic lees je meer over de overstap van prepaid naar abonnement.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.