Skip to main content
Mijn vorige contract eindigde op 02-05-2013. Ruim voor deze datum (meer dan 1 maand) heb ik nummerbehoud aangevraagd.



Tot op heden is mijn nummer niet omgezet.





Wanneer gaat dit gebeuren?
Mijn vorige contract eindigde op 02-05-2013. Ruim voor deze datum (meer dan 1 maand) heb ik nummerbehoud aangevraagd.



Tot op heden is mijn nummer niet omgezet.





Wanneer gaat dit gebeuren?




Hoi ETS,



Welkom op het forum!

Ik zie dat er een e-mail is gestuurd op 30 januari 2013 naar het e-mail adres wat bij ons bekend met de melding dat Simyo je telefoonnummer niet eerder kan overnemen dan 2 mei. Heb je contact opgenomen met Simyo om een nieuw verzoek in te laten dienen? Simyo mag niet zonder toestemming van de klant een nieuw verzoek indienen. Wil je dat er een nieuw verzoek moeten worden ingediend?
Er zijn diverse mailtjes heen en weer gegaan over de datum van overstappen en uiteindelijk bleek 02-05 de datum te zijn die wel mocht. Verzoek gedaan en nooit weer wat gehoord.



Dus ja, graag zie ik het nummer nu wel overgezet.
Er zijn diverse mailtjes heen en weer gegaan over de datum van overstappen en uiteindelijk bleek 02-05 de datum te zijn die wel mocht. Verzoek gedaan en nooit weer wat gehoord.



Dus ja, graag zie ik het nummer nu wel overgezet.




Hoi ETS,



Je huidige provider heeft het laatste verzoek wat je hebt gedaan helaas ook afgewezen. Dit hebben we je op 30-1-2013 laten weten.

Ik heb zojuist een derde verzoek voor je laten indienen.

Zodra we antwoord hebben, krijg je weer een bevestiging in de email. Houd die dus goed in de gaten.



Groetjes,

Charlene

Reageer