Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud afgesloten bij jullie. Vandaag zou het nummer overgezet worden tussen 09:00 en 17:30. Nu heb ik zojuist iemand gesmst en hebben een aantal mensen mij proberen te bellen, maar blijkt mijn nummer dus nog niet over gezet te zijn. Graag hoor ik wanneer dit alsnog gebeurd, en waarom dit vandaag niet is gedaan zoals aangegeven bij bestelling, en navraag bij een medewerker van u.



Met vriendelijke groet,



Lieke Wolters
Lieke haal de batterij eruit en doe deze er weer in en probeer het dan nogmaals.
Ik zie nu dat als ik inlog op mijn Simyo, dat er ook staat dat de bundels nog niet geactiveerd zijn.. Dus dat van die batterij zal geen zin hebben lijkt me?
Je hebt al wel geactiveerd?
Uiteraard..
Beste Simyo,



Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud afgesloten bij jullie. Vandaag zou het nummer overgezet worden tussen 09:00 en 17:30. Nu heb ik zojuist iemand gesmst en hebben een aantal mensen mij proberen te bellen, maar blijkt mijn nummer dus nog niet over gezet te zijn. Graag hoor ik wanneer dit alsnog gebeurd, en waarom dit vandaag niet is gedaan zoals aangegeven bij bestelling, en navraag bij een medewerker van u.



Met vriendelijke groet,



Lieke Wolters




Hoi Liekske,



Ik zie in het systeem dat Simyo je telefoonnummer gaat overnemen op 23 mei. Op 23 april heb je dit bevestigd gekregen per e-mail.

De datum van 17 mei is een wensdatum echter je huidige provider heeft bepaald dat je pas op 23 mei mag overstappen naar Simyo.



@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer