Skip to main content
Nou, het begint al lekker. Ben ik eindelijk overgestapt op een Sim-only abonnement met een tweedehands I-phone (na jaren Pre-paid met simpel mobieltje) en welja, het gaat natuurlijk nooit in 1 keer goed. Daar ben ik altijd al wat huiverig voor onder het motto ''je zult zien dat dit nooit goed gaat''. De hele dag al met smart gewacht tot het nummerbehoud zoals beloofd uitgevoerd zou worden, maar nee...na 17.30u is nog steeds het tijdelijke nummer ''actief'' en mijn eigen, over te nemen nummer is nog actief op de oude simkaart. Ik had al zo'n voorgevoel; ik had vanmiddag nog gebeld met een medewerker van Simyo rond een uurtje of 16.00u en die heeft alles ''nagekeken'' (''het staat allemaal goed, mevrouw'') en heeft mij nog aangeraden om desnoods na 17.30u mijn SIM kaart te verwijderen en opnieuw in mijn nieuwe toestel te stoppen. Gedaan....maar noppes........Wat nu? Morgen maar naar klantenservice bellen? Zucht....
ok, inmiddels gebeld met klantenservice; blijkt het een (technisch) probleem wat ook voor ca 60 andere personen geldt. Wel jammer dat Simyo helemaal niets hierover op het forum bij ''storingen/algemene nieuws'' meldt of mij als klant informeert over de stand van zaken. Nu maar afwachten en het is onduidelijk hoe lang dit nog gaat duren. Ik krijg ook geen reactie op mijn mail hierboven; vind ik ook raar. Je weet nu als Simyo inmiddels dat er een probleem is, dus waarom niet even mij hierover informeren?
en we zijn weer een dag verder......er is niets veranderd. Klantenservice gaf vanmiddag aan dat het wrsch wel opgelost zou worden. Nou, niet dus. Ik snap dat er soms technische problemen kunnen zijn maar communicatie over dit soort zaken is dan wel het minste wat je kunt doen. Ik zie nog steeds geen informatie op de website over dit probleem. Dit terwijl ik dit wel had aangegeven bij de klantenservice: informeer je klant! Dat zou al een hoop schelen
Hoi Annemarie1980, welkom op het Simyo forum!



Heel vervelend dat het overzetten van je nummer niet soepel is verlopen 😞 Ik vind dat jammer voor je.



Ik heb even in je gegevens gekeken. Op het forum stond er geen melding. Er waren een aantal klanten die hier last van hadden. Goed dat je hierover contact met ons hebt opgenomen. Dit is natuurlijk wel belangrijk als je merkt dat iets niet gaat zoals het hoort. Uit je bericht begrijp ik dat je de volgende dag duidelijkheid hebt gekregen over je overzetting. Aangezien je tijdelijk nummer nog verbonden was aan je simkaart konden er extra kosten ontstaan. Er is telefonisch bij je aangegeven dat de extra kosten worden vergoed. Ik ga dit voor je in orde maken. Inmiddels zie ik dat je weer gebruik kan maken van je eigen nummer.



Werkt alles naar behoren? 😮
Naomi, dank voor je reactie. Het is inmiddels opgelost en heb je berichtje gelezen; bedankt voor de tegemoetkoming! Eind goed al goed...
Hi Annemarie1980,



Ik zag in je gegevens dat die tegemoetkoming al is verwerkt, dus nu echt

Eind goed al goed...

Reageer