Skip to main content
Mijn zoon heeft sinds 15 juli een simkaart van Simyo, Nu heb ik nummerbehoud aangevraagd, deze zou binnen een paar dagen geactiveerd worden.

Het is nu 25 juli en er is nog niets aangepast. Hoe kan dit?
Mijn zoon heeft sinds 15 juli een simkaart van Simyo, Nu heb ik nummerbehoud aangevraagd, deze zou binnen een paar dagen geactiveerd worden.

Het is nu 25 juli en er is nog niets aangepast. Hoe kan dit?




Hoi TimH,



Welkom op het forum!

Dat vervelend om te lezen dat het nummerbehoud niet is gebeurd. Ik heb de aansluiting in het systeem bekeken.

Ik zie niet dat er een verzoek is ontvangen voor nummerbehoud. Mocht je nog gebruik willen maken van nummerbehoud dan kan je het formulier voor nummerbehoud invullen via de persoonlijke pagina deze vindt je onder het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'.
Hoi Natascha,



Als mij nummerbehoud wordt aangeboden, dan lijkt mij dat ik dan niets hoeft te doen.

Ik zal jouw advies opvolgen en laten weten of het gelukt is.



Groetjes,

Richard
Hoi Natascha,



Als mij nummerbehoud wordt aangeboden, dan lijkt mij dat ik dan niets hoeft te doen.

Ik zal jouw advies opvolgen en laten weten of het gelukt is.



Groetjes,

Richard




Hoi TimH,



Ik zie in het systeem dat wij de gegevens voor nummerbehoud hebben ontvangen. Het verzoek is afgewezen omdat het telefoonnummer niet in dienst is. Je hebt als provider Simyo ingevuld is dit correct?
Hoi TimH,



Ik zie in het systeem dat wij de gegevens voor nummerbehoud hebben ontvangen. Het verzoek is afgewezen omdat het telefoonnummer niet in dienst is. Je hebt als provider Simyo ingevuld is dit correct?




Dat klopt, ik heb het opnieuw aangevraagd, nu met de juiste provider.
Dat klopt, ik heb het opnieuw aangevraagd, nu met de juiste provider.



Hoi TimH,



Wij hebben het verzoek voor nummerbehoud verstuurd naar je huidige provider. Zodra er antwoord is ontvangen krijg je terugkoppeling per e-email.

Reageer