Skip to main content
Vandaag 28-6-2013 zou mijn nummer over gezet worden naar simyo, mijn oude simkaart werkt ook al niet meer en kan met mijn nummer ook al inloggen bij mijn simyo. Alleen is mijn nummer nog niet overgezet op mijn simkaart, ik bel nog steeds met mijn tijdelijke simyo nummer.



groetjes Tessa
Vandaag 28-6-2013 zou mijn nummer over gezet worden naar simyo, mijn oude simkaart werkt ook al niet meer en kan met mijn nummer ook al inloggen bij mijn simyo. Alleen is mijn nummer nog niet overgezet op mijn simkaart, ik bel nog steeds met mijn tijdelijke simyo nummer.



groetjes Tessa




Hoi TessaG,



Op de dag dat je nummer wordt overgezet, kan dat eigenlijk de hele dag duren. Het kan ook zo zijn, dat je nummer wel is overgezet, maar het toestel het tijdelijke nummer nog weergeeft. Heb je nog steeds het idee dat je met je tijdelijke nummer belt?



Groetjes,

Charlene
Ja ik bel nog steeds met het tijdelijke nummer. Ik heb vannochtend ook gebeld met 1 van uw collega`s en die zou het vandaag proberen te regelen. Hij zou een mail sturen zodra het gelukt was,maar wacht nog steeds op die mail.

 

groetjes Tessa
Hoi TessaG,



Sorry voor mijn late reactie. Ik zie dat je nummerbehoud dinsdag is opgelost. Wanneer je je toestel opnieuw hebt opgestart, zou je met je eigen nummer moeten bellen.

Laat je me hier even weten of dat ook zo is?



Groetjes,

Charlene

Reageer