.

Beantwoord

nummerbehoud niet uitgevoerd

  • 7 April 2013
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

ik heb 3 maand geleden een sim-only abonnement aangevraagd hier met nummerbehoud, dat zou binnen een paar dagen uitgevoert worden. nu is dit nog steeds niet gedaan en alles wat ik gebeld en ge smst heb ging dus buiten mijn abonnement zonder dat ik hier bericht van kreeg dus lekker hoge rekeningen. maar nu wil ik dus dat het niet meer word uitgevoert want heb dit nummer al lang genoeg, graag word dat gedaan.

slechte service.
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 18:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoe staat het er nu voor?
nog steeds niks gebeurd? boven mijn abonnment gegevens staat al 3 maand : Let op: Je bundels zijn nog niet actief. Dit gebeurt nadat je nummerbehoud is uitgevoerd.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Simyogebruiker123,

Welkom op het Simyo forum!
We hebben je op 8 januari een e-mail gestuurd waarin werd aangegeven dat we je nummer niet konden overzetten vanwege een verkeerd opgegeven simkaartnummer. We hebben je toen gevraagd om te reageren op dit bericht door ons het juiste simkaartnummer te geven zodat we een nieuw verzoek voor je konden indienen. Helaas hebben we geen reactie op dit bericht ontvangen waardoor we geen nieuw verzoek hebben ingediend.

Ik zal morgen ervoor zorgen dat je abonnement wordt geactiveerd met het Simyo nummer. Vanaf 17.30 morgenmiddag zul je hier gebruik van kunnen maken. Op je persoonlijke pagina zul je kunnen zien hoeveel tegoed je hebt voor de maand april. Op 1 mei zul je de volledige bundels ontvangen.

Groetjes,

Manisha

Reageer