Beste medewerker,
Gisteren 10 juli zou mijn Telfort-nummer worden overgezet naar Simyo-prepaid. Dat is niet gelukt.
Ik heb een herinneringsmail van Portering ontvangen en mijn Simyo-SIMkaart tijdig geactiveerd.
Op MijnSimyo.nl moet ik wel inloggen met mijn oude (te behouden) Telfort-nummer, dus daar is het telefoonnummer wel overgezet.
Twee vragen
1. Kan het telefoonnummer alsnog worden overgezet?
2. Kan ik in de tussentijd mijn nieuwe Simyo-SIMkaart in mijn toestel plaatsen? Ik ban via Telfort wel bereikbaar maar heb geen beltegoed meer. Met mijn tijdelijke Simyo-nummer kan ik wel bellen.
Mijn tijdelijke Simyo-nummer is:
Mijn te behouden nummer kennen jullie.
Met vriendelijke groet,
M. Drescher
Vlissingen
Gisteren 10 juli zou mijn Telfort-nummer worden overgezet naar Simyo-prepaid. Dat is niet gelukt.
Ik heb een herinneringsmail van Portering ontvangen en mijn Simyo-SIMkaart tijdig geactiveerd.
Op MijnSimyo.nl moet ik wel inloggen met mijn oude (te behouden) Telfort-nummer, dus daar is het telefoonnummer wel overgezet.
Twee vragen
1. Kan het telefoonnummer alsnog worden overgezet?
2. Kan ik in de tussentijd mijn nieuwe Simyo-SIMkaart in mijn toestel plaatsen? Ik ban via Telfort wel bereikbaar maar heb geen beltegoed meer. Met mijn tijdelijke Simyo-nummer kan ik wel bellen.
Mijn tijdelijke Simyo-nummer is: 0613196905
Mijn te behouden nummer kennen jullie.
Met vriendelijke groet,
M. Drescher
Vlissingen
Exact hetzelfde is er aan de hand met het overzetten van mijn bestaande nummer van Vodafone naar Simyo, dit zou gisteren plaatsvinden maar er is niest gebeurd. Ook ik kan inloggen met mijn te behouden nummer op mijn simyo en kan ook zien dat een al verstuurd SMS blijkbaar binnen de bundel valt. Ik ben alleen niet bereikbaar op mijn bestaande nummer via Simyo, wel als ik mijn Vodafone kaartje weer gebruik. De klantenservice is niet bereikbaar, hoe kan ik dit oplossen ?
Het nummerbehoudprobleem bij mij is inmiddels opgelost. Alles werkt naar behoren.
Met vriendelijke groet,
M. Drescher
Vlissingen
Met vriendelijke groet,
M. Drescher
Vlissingen
Hoi W.D.H.,
Volgens onze gegevens is je telefoonnummer inmiddels over gezet. Werkt alles naar behoren?
Met vriendelijke groet,
M. Drescher
Vlissingen
Hoi Rinus,
Goed om te horen dat het naar behoren werkt.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.