Skip to main content
Mijn pre paid nummer van KPN zou op 3 juli worden overgezet op mijn nieuwe Simyo sim only.

Tot nu toe is dat niet gebeurd, op 6 juli kreeg ik melding dat er een storing zou zijn bij KPN.

is dit al opgelost?
Hoi mjmb, welkom op het Simyo forum :)



Er was inderdaad sprake van een nummerbehoud issue. Dat was niet zozeer bij KPN, maar bij alle providers die gebruik maken van dit netwerk. Gelukkig betrof het weinig klanten en die storing is al opgelost.



Bij jou lijkt er iets anders aan de hand te zijn, want het lijkt alsof je nummer gewoon is overgezet. Onze afdeling nummerbehoud gaat dit uitzoeken en ik kom er op terug bij je.



Als het goed is kun je toch wel gebruik maken van je bundel, maar dan met je tijdelijke nummer?
Ik kan gebruik maken van mijn tijdelijke telefoonnummer. Het lastige is dat ik nu niet kan internetbankieren. Tan codes worden naar mijn niet overgezette nummer gestuurd. het telefoonnummer bij de bank veranderen is niet eenvoudig.
Ja, dat is een lastige, mjmb :(

We doen ons best dit recht te zetten voor je.
En het is geregeld, mjmb!



Kun je me laten weten of het echt werkt nu?
Hoi Ernst,

net gecheckt, het werkt.



hartelijk dank!
Hoi mjmb,



Fijn om te horen! Graag gedaan namens Ernst :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè!

Reageer