Skip to main content
Gisteren heb ik bericht gekregen dat ik mijn simyokaartje kon overzetten, dat heb ik keurig gedaan. Vandaag zou ik kunnen bellen met mijn eigen nummer.Tot op heden kan dat nog niet. Heb ik iets fout gedaan misschien?
Hoi Conny50, welkom bij Simyo! 🙂



Wat vervelend dat het overstappen toch niet zo soepel gaat als het zou moeten 😞 Ik ben zojuist even naar de afdeling nummerbehoud gelopen en gevraagd hoe het er nu voor staat. Gelukkig waren ze al bezig met het nummer, dus ik heb ze wat kunnen pushen.



Ze weten zelf ook niet helemaal wat er aan de hand is, dus ze nemen direct contact op met het bedrijf dat alle nummers overzet. De belofte is wel dat je nummer vandaag nog wordt overgezet. Zodra dit is gebeurd, nemen ze contact met je op :)



Zou je me willen laten weten wanneer je een reactie hebt gekregen? 😃
Hier zit een blij en gelukkig mens, ik kan weer gebeld worden! Bedankt!
Dat is fijn om te horen, dat maakt ons ook blij en gelukkig! ;)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè, Conny50 🙂

Reageer